• چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96022012798
  • خبرنگار : 71577

یک نماینده ادوار مجلس:

بسیاری از وعده‌های انتخاباتی بدون کار کارشناسی طرح شده است

بسیاری از وعده‌های انتخاباتی بدون کار کارشناسی طرح شده است

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بسیاری از وعده‌های طرح شده از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری را بدون انجام کار کارشناسی ارزیابی کرد.

ایرج عبدی، با بیان اینکه بسیاری از وعده‌های مطرح شده در مناظره‌ها بدون انجام کار کارشناسی ارائه شده است گفت: ظاهر این برنامه ها ممکن است موجه باشد در حالیکه در واقع بدون انجام مطالعات و کار کارشناسی ارائه شده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن نفس برگزاری مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: به دلیل انجام این مناظره ها در روزهای پایانی منتهی به انتخابات بسیاری از وعده‌ها و برنامه‌هایی که توسط برخی از کاندیداها مطرح می‌شود عمدتا غیرواقعی است اما چون زمان باقی مانده تا انتخابات کوتاه است و اثبات این ادعاها زمان می‌برد ممکن است شبهاتی در جامعه ایجاد کند.

وی ادامه داد: بسیاری از این ادعاها و برنامه ها بدون انجام کار کارشناسی دقیق مطرح می‌شود که این در نهایت به نفع کشور نیست. ظاهر این برنامه ‌ها ممکن است موجه باشد. در حالی که بدون انجام مطالعات و کار کارشناسی انجام شده است.

عبدی افزود: ای کاش این برنامه‌های مطرح شده از سوی برخی کاندیداها قبل از اینها مطرح می‌شد تا امکان عملیاتی بودن آنها اثبات می‌شد و کارشناسان و متخصصان در آن حوزه ها برنامه‌ها را مورد واکاوی قرار می دادند تا آثار این وعده‌ها و برنامه‌ها را بر جامعه بسنجند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در خصوص اقشار محروم جامعه  برنامه‌های گسترده‌ای را از طریق بنیاد مسکن، کمیته امداد، وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی کشور دنبال می‌کند افزود: اینکه در مورد افزایش یارانه‌ها به صورت مستقیم وعده‌هایی داده می‌شود دردی از جامعه دوا نمی‌کند چراکه این یارانه‌ها ابتدا باید به گروه های هدف و اقشار آسیب پذیر جامعه از طریق کمیته امداد وسازمان بهزیستی اختصاص داده شود و مابقی آن صرف ایجاد اشتغال پایدار در جامعه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha