• یکشنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96032111467
  • خبرنگار : 71552

رییس انجمن فوتبال روی میز: ادعاها در مورد وضعیت تیم در هامبورگ کذب محض است

رییس انجمن فوتبال روی میز:  ادعاها در مورد وضعیت تیم در هامبورگ کذب محض است

رییس انجمن فوتبال روی میز در واکنش به مسائل مطرح شده در مورد اعزام ملی پوشان به جام جهانی هامبورگ، آنها را کذب محض خواند و گفت: ملی پوشان در بهترین شرایط در هتل به سر بردند.

امیر غریب لو در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد عکس‌ها و خبرهای منتشر شده در خصوص اعزام تیم‌ ‌ملی فوتبال روی میز به هامبورگ، اظهار کرد: تمامی این‌ها کذب محض است. نشر اکاذیب کرده‌اند. ملی‌پوشان در بهترین شرایط در هامبورگ به سر بردند. این عکس‌هایی  که منتشر شده، مربوط به هتل نیست. این عکس‌ها متعلق به فضای استراحتی است که بعد از رقابت‌ها بازیکنان در آن استراحت می‌کردند.

او ادامه‌ داد: تیم‌ ‌ملی هفت شب و هشت روز در هامبورگ بود. پنج شب در هتل بودیم و دو روز دیگر به دلیل این که هتل جا نداشت با همکاری سرکنسولگری ایران در هامبورگ دو روز مهمان مرکز اسلامی ایران شدیم که کلیه امکانات از لحاظ استراحت و تغذیه به صورت رایگان فراهم بود و هیچ پولی بابت اقامت گرفته نشد.

غریب لو در پاسخ به این سوال که هزینه‌ها از بازیکنان گرفته شده بود یا خیر؟ گفت‌: ما برای این تورنمنت ‌اسپانسر نداشتیم. 50 درصد هزینه اعضای تیم‌ ‌ملی را ما متقبل شدیم و مابقی را خود بازیکنان پرداخت کردند.

او به حضور داوطلبانه زنان در این تورنمنت اشاره کرد و گفت‌: ما در این تورنمنت حضور بانوان را به صورت داوطلبانه داشتیم. آنها با درخواست خود و با رضایت کامل از ما مجوز خواستند تا با پرداخت هزینه‌هایشان در این تورنمنت حضور داشته باشند و ما هم به آنها این اجازه را دادیم  و زنان که در قالب تیم‌ ‌ملی هم نبودند، با هزینه شخصی خود به این مسابقات اعزام شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۱ ۱۱:۵۴

رئیس انجمن فوتبال رومیز تمام صحبت هایی که کردن راجع به این خبر دروغه در واقع دارن خودشون رو از مسائل به وجود امده تبرئه میکنن متاسفم برا این رئیس انجمن.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۱ ۱۲:۱۴

چه دروغ بزرگی تمام ایران وخانواده ها در جریان اوارگی این ملی پوشان بودند اوارگی کنار خیابون زیر باران شدید وهمچنین تو لابی هتل اینارو انکار میکنن

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۱ ۱۲:۳۵

من خانواده یکی از بازیکنانم ودر جریان کامل اعزام هستم رئیس انجمن 6 میلیون پول گرفت از ما وبدترین اعزام رو داشت نه هتل نه مکانی بچه منو بردن تو ایستگاه اتوبوس زیر بارون 9 ساعت نگه داشتن هتل رو که رزرو نکرده بودن تو لابی هتل بودن با همت یکی از دوستانی که المان بودن مسجد رو 3 شب گرفتن مگ متاسفم برای اقای غریبلو که این اراجیف رو تحویل شما دادن کاش بیشتر تحقیق میکردین