• دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96032212364
  • خبرنگار : 71552

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در واکنش به سفر ملی پوشان فوتبال روی میز به هامبورگ

علیپور: مشکلات سفر تیم فوتبال روی میز به هامبورگ بررسی می‌شود/ ملی‌پوشان شکایت کتبی نکرده‌اند

علیپور: مشکلات سفر تیم فوتبال روی میز به هامبورگ بررسی می‌شود/ ملی‌پوشان شکایت کتبی نکرده‌اند

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در واکنش به اتفاقات سفر ملی پوشان فوتبال روی میز به هامبورگ، گفت: هیچ نامه کمیته‌ انضباطی به دست ما نرسیده است و ورزشکاران نیز شکایتی مکتوب برای من نفرستاده‌اند.

محمد علیپور در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به سفر ملی‌پوشان فوتبال روی میز به هامبورگ آلمان، اظهار کرد: این سفر دو ماه پیش انجام شد. حدود یک ماه پیش خبری در مورد مشکلات این سفر منتشر شد. ما از انجمن خواستیم که در مورد سفر به ما گزارش بدهند و مشکلات هتل را برای ما عنوان کنند. رییس انجمن فوتبال روی میز نیز گزارشی مکتوب و مفصل برای ما آوردند.

وی در ادامه‌ گفت‌: در این گزارش به ما گفته شد که به دلیل این که  48 ساعت قبل از اعزام ویزا گرفته شده است، امکان رزرو هتل فراهم نشده است. بعد از آن چهار شب در هتل به سر برده انده که بعد از آن هتل به هر دلیلی از پذیرش تیم معذور شده است. در گزارش عنوان شد که به دلیل تعطیلی عید پاک، هتل‌ها شلوغ بوده است و بعد از چهار شب بچه‌ها چند ساعتی منتظر می مانند که در نهایت سفارت ایران در هامبورگ محبت می‌کند و تیم‌ ‌ملی شب پنجم را در اقامتگاه اسلامی که من شنیده‌ام جای بسیار خوبی است ساکن می‌شوند. بنابر اظهارات رییس انجمن، خود ملی‌پوشان تقاضا کرده‌اند که در همان مرکز اسلامی دو شب آخر را بگذرانند.

علیپور گفت‌: به‌ هر حال این اتفاقات افتاده است. در سفرها گاهی هتل‌ها معمولی است و ممکن است این مشکلات ایجاد شود و مسافران دو، سه تا پنج ساعت برای این قبیل مشکلات گیر کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا اظهارات ملی‌پوشان را شنیده‌اید یا خیر؟ گفت‌: یک بار آمدند با من از نزدیک صحبت کردند. من از آنها خواستم اگر مشکلی هست که انجمن در مورد آن کوتاهی کرده است، به صورت مکتوب شکایت نامه‌ای برای من بنویسند تا ما نظارت کنیم اما شکایت نامه‌ای برای من نیاوردند. اگر اکنون نیز شکایت نامه‌ای بیاورند پیگیر کارها خواهیم بود. البته اکنون هم در حال‌ بررسی آن هستیم. اظهارات را از انجمن گرفته‌ایم اگر نیاز هم باشد ورزشکاران را نیز دعوت می‌کنیم تا اظهارات آنها را نیز بشنویم.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد: ما انجمن‌های زیادی را در اختیار داریم و رییس انجمن را به رسمیت می‌شناسیم. همان طور که گفتم ما از سمت ورزشکاران گزارشی مکتوب دریافت نکرده‌ایم. اما طبق اظهارات رییس انجمن که به عنوان سرپرست تیم در این رقابت‌ها حضور داشت، گفته شده است که پنج روز هتل و سه شب در مسجد بوده‌اند. اما واقعیت‌ها را هم از سوی ورزشکاران و هم از سوی انجمن بررسی می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا گفتن این که در قالب تیم‌ ‌ملی دختران اعزام نشده اند صحیح است یا خیر؟ گفت‌: از سوی انجمن به ما گفته شد که تیم‌ ‌ملی بزرگسالان به عنوان تیم‌ ‌ملی برده شده است و  در مورد زنان نیز اظهار شد که انفرادی و به درخواست خودشان به این رقابت‌ها اعزام‌ شده‌اند. البته در کل باید بگویم که وقتی تیمی را اعزام می‌کنیم همه را در قالب تیم‌ ‌ملی می بینیم. همه اعضای کاروان برای ما عزیز هستند و باید رفاه آنها فراهم شود.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با تاکید بر این که هیچ زن ورزشکاری در این رقابت‌ها به کمیته‌ انضباطی فرا خوانده نشده است، گفت‌: اصلا موضوع کمیته‌ انضباطی نداشتیم. ما بررسی می کنیم و هر جا که نیاز باشد و هر کسی که خلالی را ایجاد کرده باشد، بررسی خواهیم کرد، اما تا این ساعت هیچ گزارش کمیته‌ انضباطی از هیچ ورزشکاری به ما نرسیده است.

علیپور در مورد مربی تیم‌ ‌ملی راگبی نیز که چندی پیش به دلیل کشیدن چک برای اعزام تیم ملی، مشکلاتی برایش پیش آمد، گفت‌:  متاسفانه اتفاق این چنینی نیز رخ داد. ‌اسپانسر قرار بوده  که مبلغ را پرداخت کند، اما مربی تیم چک شخصی خود را امضا کرد که مشکلاتی برای آن پیش آمد. البته به فاصله یک روز این مربی از بازداشتگاه بیرون آمد و اکنون دیگر در بازداشتگاه به سر نمی برد. ما کارهای مالی را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم که هر چه‌ سریع‌تر این مشکل بر طرف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۲ ۱۳:۰۶

تمامی ملی پوشان با شکایت نامه کتبی رفتند پیش علیپور که ایشون اول سرباز زدن وبچه ها را نمی پذیرفتند وبعد از اینکه بچه ها خواهش کردن به حرف های ما گوش کنید به زور گوش میکردند ومدام میگفتند به من ربطی ندارد برید جوابتون رو از وزارت بگیرید الان چرا رئیس فدراسیون دروغ میگه حتی ایشون گفتند غریبلو دوست بنده هست ومک نمیتوانم ایشون رو خراب کنم. متاسفم برای رئیس فدراسیون که اونم مثل رئیس انجمنش راحت دروغ میگه البته پرونده فدراسیون هم جالب نیست تمام رشته های زیر مجموعه از عملکرد رئیس فدراسیون ناراضی هستند