• یکشنبه / ۴ تیر ۱۳۹۶ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 96040401937
  • منبع : نمایندگی همدان

انجام کار مطالعاتی برای ایجاد فضای سبز در اطراف «آق‌گل»

انجام کار مطالعاتی برای ایجاد فضای سبز در اطراف «آق‌گل»

ایسنا/همدان شهردار اسلامشهر آق‌گل ملایر از اعزام کارشناسانی به منطقه تالاب آق‌گل برای تحقیقات زیست‌محیطی در رابطه با نوع آب و خاک و پوشش گیاهی که امکان رشد در آن محیط را دارد، خبر داد.

رضا ابوالحسنی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در تلاش هستیم با ایجاد فضای سبز مناسب، زمین‌های بایر اطراف تالاب را از حالت خشک و کویری خارج کرده تا با ایجاد فضای سبز متنوع و مناسب، زمینه جذب گردشگر و توریست را فراهم کنیم.

وی به نصب 3 تابلو معرفی کامل تالاب آق‌گل در مسیر تالاب برای شناسایی این جاذبه گردشگری به توریست‌ها اشاره و اظهار کرد: تابلوهای اسلامشهر آق‌گل نیز ساخته و در ورودی‌ها نصب شده است.

ابوالحسنی از انجام یکسری اقدامات عمرانی در سطح این شهر جدیدالتأسیس خبر داد و گفت: از تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه امسال طی حکمی از سوی استانداری همدان این شهرداری کار خود را با 2 نفر پرسنل آغاز کرد.

وی افزود: کارهای بانکی، تغییر شماره حساب دهیاری به شهرداری، تعیین شناسه ملی برای افتتاح حساب‌ها و کد اختصاصی از طریق اداره دارایی و ثبت‌نام در سامانه بودجه کشور طی یک ماهه گذشته انجام شد.

شهردار اسلامشهر آق‌گل ملایر ادامه داد: 25 میلیون تومان از سوی فرمانداری ملایر به منظور تجهیز این شهرداری به لوازم و وسایل مورد نیاز تخصیص یافت همچنین با نظر مساعد استاندار همدان و هماهنگی فرماندار ملایر یک دستگاه خودرو برای تردد و انجام امور اداری به شهرداری اختصاص یافت.

ابوالحسنی به برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان ملایر در مجلس و امام جمعه اسلامشهر آق‌گل در زمینه انجام کارهای فرهنگی اشاره و عنوان کرد: 3 جلسه راهبردی نیز با اعضای شورای اسلامشهر آق‌گل در رابطه با انجام امور عمرانی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با مصوبه اخیر و اولویت‌بندی شورای اسلامشهر آق‌گل، قرارداد جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت 5 کوجه و خیابان اسلامشهر با پیمانکار بسته شد که بعد از عید سعید فطر عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

ابوالحسنی با اشاره به نیمه‌کاره بودن پارک کودک این شهر گفت: وسایل بازی کودکان تهیه و خریداری شده که به‌زودی نصب و محوطه پارک نیز تکمیل می‌شود همچنین احداث یک پارک تفریحی در ورودی اسلامشهر جزء اولویت‌های بعدی ماست.


انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha