به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانکپاسارگاد، این بانک خدماتی همچون امکان مرتبسازی کارتها و سپردههای مقصد، امکان انتقال وجه ساتنا، بهبود گزارشگیری انتقال وجه مستمر، امکان نمایش، جستجو و مسیریابی شعبههای بانک، دریافت فایل گردش حساب به صورت PDF، نمایش نمودار واریز و برداشت تجمعی، امکان جستجوی کارت و سپرده مقصد، امکان جستجو در پیگیری تراکنشها، بهبود رابط کاربری، رفع باگ جزیی و ... را به سامانه همراهبانک خود افزود.
پیش از این نیز انوع خدمات سپرده ( شامل مشاهده فهرست و جزئیات سپردهها، مشاهده صورتحساب سپردهها به همراه نمودار گردش سپرده، امکان یادداشتگذاری روی گردش سپرده، انتقالوجه داخلی و بین بانکی، انتقال وجه مستمر داخل بانکی و بین بانکی و پرداخت قبض با سپرده)، خدمات کارت (شامل مشاهده موجودی کارت، انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید شارژ تلفن همراه، مسدودکردن کارت، دریافت سه گردش آخر کارت، امکان دریافت موجودی کارت) و خدمات سپرده (شامل مشاهده فهرست تسهیلات و جزئیات آنها و پرداخت قسط) و جستجو و مشاهده گزارش وضعیت تمام تراکنشهای انجامشده از طریق گوشی تلفنهمراه در سامانه همراه بانک ارائه میشد.
بانک پاسارگاد اعلام کرد: هموطنان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، به سایت بانک پاسارگاد مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاعرسانی این بانک به شماره 828900 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام
نظرات