• سه‌شنبه / ۶ تیر ۱۳۹۶ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96040602417
  • خبرنگار : 71234

برزگر در گفت‌وگو با ایسنا:

باید از فرصت ایجاد اتحاد بعد از حمله موشکی سپاه به بهترین نحو استفاده کرد

باید از فرصت ایجاد اتحاد بعد از حمله موشکی سپاه به بهترین نحو استفاده کرد

یک عضو فراکسیون امید با تاکید بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام به وجود آمده بین آحاد مردم و سلایق و گروه های مختلف بعد ازحمله موشکی موفقیت آمیز سپاه گفت: همه جناح ها وگروه ها با سلایق مختلف سیاسی بدانند دشمن در انتظار ایجاد اختلاف بین مردم است تا از این شکاف استفاده کند.

شهروز برزگر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اینکه اقلیتی از هر جناح بخواهد حاکمیت کشور را به بازیچه گرفته و مخل اتحاد و انسجام شود، پذیرفتنی نیست؛ باید همه تلاش‌ها درجهت ایجاد وحدت و انسجام به کار گرفته شود به خصوص اینکه این وحدت بعد از حمله موشکی سپاه نمود بیشتری پیدا کرد.

وی حمایت و تحسین همه اقشار مردم با هر سلیقه‌ای از حمله موشکی سپاه را نشان‌دهنده موافقت مردم با این اقدام دانست و گفت: در چنین شرایطی باید از حرف‌ها و حدیث هایی که دشمنان قسم خورده آن را دنبال می کنند، دوری کرد. دشمنان ما از خارج از کشور با تفرقه‌افکنی مطالبی را مطرح می کنند که متاسفانه برخی بدون آگاهی آن را تکرار می‌نمایند که این رویه درست نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه مردم فارغ از هر گرایشی هیچگونه تهدید و تعرضی را به حکومت نمی‌پذیرند، گفت: این اتحاد و یک صدایی برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران به معنای دفاع از جمهوریت، اسلامیت و تمامیت ارضی کشور است. این یعنی مردم حاضرند حتی جانشان را برای دفاع از این سرزمین بدهند و اگر بخواهند هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی گذارند.

برزگر ادامه داد: ایران هیچگاه آغازگر خشونت درجهان نبوده اما تعرض و تهدید را نیز برنمی‌تابد و به آن پاسخ می دهد. این همان موضوعی است که باید جناح ها و گروه‌ها با سلایق مختلف سیاسی بدانند و فراموش نکنند دشمن منتظر ایجاد اختلاف بین مردم است تا از این شکاف استفاده کند.

وی تاکید کرد که آمریکا و فرزندان نامشروعش اسرائیل و داعش به دنبال فرصت از این شکاف‌ها برای مقابله با ایران هستند. البته که مردم هیچگاه به آنها اجازه نخواهند داد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با تاکید براینکه کشور با داشتن ولی فقیه و رهبر هیچگاه با مشکل مواجه نمی شود، گفت: ما با پشتوانه داشتن ولی فقیه و رهبری هیچ ترسی نداریم. درست است که اختلاف سلیقه در موارد حساس، زیان آور خواهد بود اما قطعا با وجود مقام معظم  رهبری سیر پیشرفت کشور به بهترین نحو طی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha