• شنبه / ۱۷ تیر ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96041709181
  • خبرنگار : 30054

بازگشت تیم قهرمان والیبال بانک سرمایه به خانه

بازگشت تیم قهرمان والیبال بانک سرمایه به خانه

تیم والیبال بانک سرمایه صبح امروز با جام پیروزی باشگاه‌های آسیا به ایران بازگشت و مورد استقبال مسئولان و مدیران بانک سرمایه، مدیران و مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی سرمایه و دوستداران این تیم قرار گرفت.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک سرمایه، تیم والیبال این بانک توانست با شکست تیم تویوداگوسی ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا را برای دومین سال پیاپی از آن خود کند و با این پیروزی افتخارآفرین به عنوان نماینده قاره آسیا در جام باشگاه‌های جهان نیز حضور دارد.

در مراسم استقبال از این تیم پیروز، امجد خضری نایب رییس هیات‌مدیره بانک سرمایه که به همراه دیگر مسئولان بانک در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حضور یافته بود گفت: گرچه این پیروزی به نام تیم والیبال بانک سرمایه رقم خورده است، اما متعلق به ملت و کشور ایران است و این برد و کسب دوبار عنوان قهرمانی آسیا را به بانک سرمایه تبریک عرض می‌کنیم.

همچنین احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سرمایه گفت: این پیروزی حاصل همدلی و تمرینات حرفه‌ای تک تک اعضای تیم و مربی سخت‌کوش آن است و در سایه حمایت‌های اعضای هیات‌مدیره بانک سرمایه به دست آمده است.

مصطفی کارخانه نیز که شاگردان او با پیروزی بدون شکست به کشور بازگشته بودند، گفت: این نتیجه و پیروزی ارزشمند حاصل تلاش‌های بی‌دریغ اعضای تیم والیبال بانک سرمایه و هدیه‌ای ناقابل به ملت ایران است.

همچنین به هنگام ورود تیم والیبال بانک سرمایه، محمد موسوی و شهرام محمودی ضمن اظهار خرسندی از این پیروزی ارزشمند اظهار داشتند: ما راه سختی را برای این قهرمانی در آینده در پیش داریم اما تا زمانی که این همدلی صمیمی و حمایت بانک سرمایه هست این پیروزی‌ها هم ادامه دارد و ادامه پیروزی نیازمند حمایت‌های بیشتر فنی و پشتیبانی از تیم پیروز والیبال بانک سرمایه  است.

بانک سرمایه اعلام کرد، تیم والیبال بانک سرمایه که سال گذشته (۲۰۱۶) در میانمار با شکست تیم العربی قطر به مقام قهرمانی دست یافته بود، در سال ۲۰۱۷ برای دومین بار قهرمان جام باشگاه‌های آسیا که در کشور ویتنام برگزار شده بود، شد و سهمیه حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان را بدست آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha