• چهارشنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۶ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96042112118
  • خبرنگار : 71565

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، مشروح این تذکرات که اکبر رنجبرزاده آن را قرائت کرد، به شرح زیر است:

ولی الله نانواکناری به وزیر آموزش و پرورش: براساس اصل 30 ام قانون اساسی دولت موظف است به صورت رایگان امکان تحصیل تا دوره متوسطه را فراهم کند. چرا شما برای پیش دبستانی ها در شهر مبلغ 5 میلیون و 500 هزار ریال و در روستاها 4 میلیون و 800 هزار ریال دریافت می کنید؟

محمدمهدی زاهدی و احمد سالک به رئیس‌جمهور: براساس برخی اطلاعات به نظر می‌رسد پشت صحنه تغییرات اساسنامه دانشگاه پیام نور فساد مالی وجود دارد. می‌طلبد که برای شفافیت به این مهم ورود نموده و دستورات اکید صادر کنید.

شمس الله شریعت‌نژاد به وزیر جهاد کشاورزی: با تعطیلی طرح‌های جنگلداری روش مدیریتی شما بر این منابع چیست؟ و  به وزیر راه و شهرسازی: چرا پیشرفت فیزیکی احداث بیمارستان فوق تخصصی تنکابن در طول عمر دوره یازدهم رشد نکرد و متوقف مانده است؟

علی کرد به وزیر کشور: چرا قانون تقسیمات کشوری در حوزه انتخابیه اینجانب خاش، میرجاوه نصرت آباد و کورین انجام نمی شود؟ دهستان پشت کوه خاش به بخش سرحد خاش، بخش نیک آباد به شهرستان نوک آباد، شهر شدن مراکز بخشهای کورین، ایرندگان، لادیز و ملک، ریگ مطابق مصوبات قانونی و شهر شدن دو مرکز اسماعیل اباد خاش و دهپابی به بخش نوک آباد.

محمد فیضی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: کاهش 25 درصد کای بیهوشی با توجه به درآمد پایین این رشته و مقایسه با رشته‌های پزشکی دراین خصوص در جلسه شورای عالی بیمه تجدید نظر بفرماید.

جبار کوچکی نژاد به وزیر نیرو: خسارت وارده به برق شهرستان رشت برطرف نشده است.

کامران به وزیر راه و شهرسازی: اقدام عاجل در پرداخت طلب راهداران.

کوچکی نژاد به وزیر نفت: چرا قانون اختصاص قیر رایگان در بودجه سال‌های 94 و 95 اجرایی نشد.

حسن سلیمانی به وزیر ورزش و جوانان: تسریع در تامین عادلانه امکانات و تجهیزات ورزشی برای حوزه انتخابیه اینجانب و پرداخت بدهی های آب و برق و گاز در فضاهای ورزشی.

حسن سلیمانی به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان. پرداخت بدهی های آب، برق و گاز مدارس در حوزه انتخابیه اینجانب.

حبیب الله دهمرده به وزیر جهاد کشاورزی: علت تاخیر در پرداخت پول گندم کشاورزان چیست؟

حسن سلیمانی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: تسریع در تامین امکانات، پوشش اپراتورهای مختلف از جمله تلفن همراه و ایرانسل در حوزه انتخابیه اینجانب.

سلیمانی به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تامین قیر لازم در مرمت راه های روستایی حوزه انتخابیه.

محسن بیگلری به وزیر ارتباطات: علت عدم ‌آنتن دهی در مسیرهای اکثر روستاهای سقز و بانه و کند بودن توسعه سایت bts روستاهای سقز و بانه چیست؟ و به وزیر راه و شهرسازی: علت تاخیر و عدم شروع به کار پیمانکار بزرگراه سقز-بوکان که هر هفته در آن مسیر تصادف منجر به فوت داریم، چیست؟

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب به رئیس‌جمهور: عدم همکاری در خصوص اجرای مصوبه تبصره 2 ماده 26 قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مصوب 95 با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات. و به وزیر کشور: لزوم دستور اقدام جهت انجام مصوبه تبصره 2 ماده 26 قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مصوب 95 با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات.

خدیجه ربیعی و نادر قاضی پور به وزیر بهداشت و درمان و وزیر صنعت، معدن و تجارت: جلوگیری از واردات بی رویه دستگاه ماموگرافی از خارج با توجیه اینکه در داخل تولید داریم در صورت عدم اقدام برای حمایت از تولید داخل بنا به وظیفه سوال تحقیق و تفحص خواهیم کرد.

رسول خضری به وزیر کشور: برخورد جدی قانونی و قضایی و عاجل با تخلفات عدیده فرماندار شهرستان پیرانشهر درخصوص صدور مجوزات غیرقانونی جهت خروج تجمیع کالاهای معابر مرزی توسط خودرو سایپا و وانت بارها به شهرهای دیگر.

سید محمدباقر عبادی به اتفاق مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی به وزیر کشور: علت عزل‌های گسترده و خارج از ضابطه در نظام اداری استان خراسان جنوبی چیست؟

رنجبر زاده به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: عدم آنتن دهی اینترنت در بخش‌های شهرستان اسدآباد.

محمد حسن نژاد به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل و تجهیز بزرگراه مرند-سه راهی ایوان‌اوغلی، عدم تکمیل بزرگراه مرند-جلفا و تعطیلی طرح.

حسن نژاد به وزیر کشور: عدم برخورد مناسب با سرقت خودرو در کشور

قاسم احمدی لاشکی به وزیر نیرو: عدم پاسخ منطقی به مردم روستای ورکلو و عدم برق رسانی به روستا به خاطر محدودیت سد تلنبه‌ای ذخیره ای سیاه بیشه چیست؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha