• شنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۶ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96043117955
  • خبرنگار : 71234

قربانی به ایسنا خبر داد

برگزاری انتخابات نظام پزشکی در سلامت کامل/ نتایج اولیه امشب اعلام می‌شود

برگزاری انتخابات نظام پزشکی در سلامت کامل/ نتایج اولیه امشب اعلام می‌شود

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی با تاکید بر اینکه «هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در صحت و سلامت کامل برگزار شده است» گفت که نتایج اولیه انتخابات امشب از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح انتقادات مطروحه به نحوه برگزاری انتخابات نظام پزشکی گفت: طبق پیش بینی‌ها هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی پنجشنبه هفته گذشته به صورت الکترونیکی و دستی برگزار شد که به دلیل احتمال بروز مشکل، سیستم دستی در کنار سیستم الکترونیکی در هر 200 حوزه انتخابیه پیش بینی شده بود.

وی افزود: در همین راستا امکانات سخت افزاری، نرم افزاری و نیروی انسانی در تمامی صندوق‌های رای گیری تعبیه شد و از صبح انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شد،‌ اما در نیمه شب به دلیل احتمال هک شدن سیستم رمزگذاری و با توجه به لزوم صیانت از آرای انتخابات و سلامت آن ادامه برگزاری انتخابات به صورت دستی انجام شد.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در عین حال گفت: البته با توجه به این فرض که انتخابات به صورت الکترونیکی است و همه می توانند در هر نقطه‌ای از کشور در انتخابات شرکت کنند، بسیاری از همکاران ما با این فرضیه به مسافرت رفته بودند که متاسفانه به خاطر قطع شدن سیستم الکترونیکی نتوانستند در انتخابات شرکت کنند که لازم است از آنها عذرخواهی کنم.

قربانی در ادامه با تاکید بر اینکه «انتخابات در سلامت کامل و بدون کوچکترین چالش سیستمی و امنیتی برگزار شد» گفت که مشارکت در این دوره نسبت به دوره گذشته بیشتر بوده است. البته ما تمامی تلاشمان را به کار گرفتیم تا با چاپ تعرفه به اندازه کافی در تمامی حوزه‌های انتخابیه مشکلی به وجود نیاید.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی در پایان در مورد زمان اعلام نتایج انتخابات گفت: طبق قانون هفت روز مهلت اعلام نتایج نهایی و تایید آن وجود دارد،‌ اما ما تمامی تلاشمان را می‌کنیم که نتایج اولیه امشب از طریق رسانه‌ها اعلام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha