• دوشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 96050201249
  • منبع : نمایندگی سمنان

مدیرکل مالیاتی استان سمنان در دیدار با استاندار:

۸۵ درصد مودیان استان سمنان مالیات خود را پرداخت می‌کنند

۸۵ درصد مودیان استان سمنان مالیات خود را پرداخت می‌کنند

ایسنا/سمنان مدیر کل مالیاتی استان سمنان با اشاره به کم‌بودن تخلفات و فرارهای مالیاتی در این استان گفت: ۸۵ درصد از مودیان مالیاتی استان سمنان نسبت به پرداخت مالیات خود اهتمام دارند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، عباس بی‌نیاز در آستانه هفته فرهنگ مالیاتی در دیدار با خباز، استاندار سمنان اظهار کرد: اداره کل امور مالیاتی استان با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ مالیاتی با تلاش در راستای اعتماد سازی ضمن رعایت اخلاق اسلامی و رفتار عادلانه ، تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری قرار داده است.

وی با اشاره به ارتقاء فرآیند الکترونیکی شدن پرداخت مالیات‌ها افزود: سازمان امور مالیاتی در این دولت با سیستمی کردن امور ارتباط کارکنان با مودیان را به حداقل رسانده است تا ضمن افزایش سلامت به تسریع در فرآیند کمک کند.

مدیر کل مالیاتی استان سمنان با بیان اینکه در این چند سال در استان اقدامات خوبی صورت گرفته به توجه ویژه به شهرهای بزرگ و صنعتی استان اشاره کرد و گفت: در همین راستا با توجه به حساسیت مقوله مالیات در استان سمنان ؛ مدیران مالیاتی شهرستان‌های شاهرود و گرمسار به معاونت ارتقاء یافتند.

بی‌نیاز از تهیه بانک اطلاعاتی شهرک‌های صنعتی استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: این بانک به تسهیل و تسریع در اخذ مالیات و پیگیری حقوق دولت و مودیان کمک می‌کند.

ویس با اذعان به اینکه هدف سازمان مالیاتی استان کسب رضایت مردم است، یادآور شد: پرسنل و کارمندان امور مالیاتی سربازان اقتصادی کشورند که نام و نشان ندارند.

دکتر محمدرضا خباز استاندار سمنان نیز در این دیدار، امور مالیاتی و فعالیت در این حوزه را بسیار حساس، حیاتی و لغزنده دانست و بر لزوم نظارت دقیق بر فرآیندهای قانونی در این بخش تاکید کرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه مسئولان مالیاتی بسیار با دقت فعالیت کنند بر لزوم توجه به رضایت مردم تاکید ویژه کرد و گفت: اگر چه کسب رضایت همه  مردم غیر ممکن است اما باید تلاش شود تا با اخلاق خوب و مدارا با مردم هر چه بیشتربه این هدف که دولت تدبیر و امید نیز بر آن تاکید ویژه دارد نزدیک شد.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه اقتصاد و دارایی کشور و استان مجموعه ای خدوم، پر تلاش و پاک است خاطرنشان کرد: امور مربوط به اخذ مالیات باید به‌صورت اسلامی، قانونی و با لطافت انجام شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha