• یکشنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96051509203
  • خبرنگار : 71506

افتخارآفرینی شاگردان "باوفا" در فنلاند

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران قهرمان جهان شد

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران قهرمان جهان شد

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران دست به کار بزرگی زد و بالاتر از روسیه عنوان قهرمانی زودهنگام مسابقات جهانی را از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی کشتی فرنگی ایران پیش از پایان رقابت‌های قهرمانی جهان در فنلاند، در رقابتی نزدیک با روسیه برای نخستین بار عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد. تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در روز نخست این رقابت‌ها توسط پویا دادمرز و کرامت عبدولی موفق به کسب دو مدال طلا شده بود در روز پایانی این رقابت‌ها دو فینالیست در اوزان 66 و 84 کیلوگرم دارد. هم‌چنین امین میرزازاده در سنگین وزن برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهد رفت.

با توجه به 27 امتیازی که تیم ایران در روز نخست این رقابت‌ها به دست آورد، در مجموع و با توجه به داشتن دو فینالیست و یک کشتی در دیدار رده‌بندی شانس رسیدن به حداکثر 59 و حداقل 55 امتیاز را خواهد داشت که با این اوصاف قهرمانی تیم ملی در رقابت‌های جهانی مسجل می‌شود.

از سوی دیگر روسیه نیز که در روز نخست 21 امتیاز کسب کرده بود در روز پایانی رقابت‌ها یک کشتی‌گیر در فینال دارد و سه کشتی‌گیر روس نیز برای کسب مدال برنز به روی تشک می‌روند و روس‌ها شانس کسب حداکثر 55 و حداقل 49 امتیاز و ایستادن بر سکوی دوم جهان را خواهند داشت.

در بدترین حالت ممکن تیم‌های روسیه و ایران در امتیاز 55 با یکدیگر مساوی خواهند شد که در آن صورت نیز تیم ایران بواسطه داشتن تعداد طلای بیشتر عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با هدایت حمید باوفا 15 روز پیش نیز عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۷:۰۹

تیم ملی یا تیم خوزستان👌👌 این قهرمانی و همچنین قهرمانی سال گذشته مرهون زحمات مربیان سازنده کشتی فرنگی خوزستانه. در آزاد هم کمابیش به همین منوال هست و اکثر مدال آوران رشته آزاد از مازندران هستند اما جالبه که کادر فنی در انحصار تهرانیها و خراسان هستش

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۲۳:۵۵

من واقآ خوشحالم وقتی که شنیدم😮تعجب کردم

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۶ ۱۲:۴۱

درود بر پهلوان جوانان خوشی حال هستم ایران همیشه پیروز هست