• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 96060100275
  • خبرنگار : 71580

عبادی‌پور: اضافه شدن جوانان به اردوهای تیم ملی به نفع والیبال است

عبادی‌پور: اضافه شدن جوانان به اردوهای تیم ملی به نفع والیبال است

دریافت کننده قدرتی تیم‌ ‌ملی والیبال ایران گفت: بعد از جام قهرمانان قاره‌ها برای حضور در تیم اسکرا به لهستان می‌روم.

میلاد عبادی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جام قهرمانان قاره‌ها و اهمیت این تورنمنت برای والیبال ایران، اظهار کرد: مسابقاتی که پیش‌رو داریم جزو یکی از معتبرترین تورنمنت‌هایی است که والیبال ایران آن را تجربه می‌کند و این امر برای تیم‌های دیگر نیز صدق می‌کند. مطلع هستیم که تیم‌های قدرتمندی هم در جام قهرمانان قاره‌ها حضور دارند و همه بازی‌ها سخت است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در طول تمرینات بتوانیم به آمادگی  کامل برسیم و با تمام توان به ژاپن برویم.

دریافت کننده قدرتی تیم‌ ‌ملی والیبال ایران در مورد شرایط اردوها و تمرینات، گفت‌: خوشبختانه پس از استراحت یک هفته‌ای که بعد از رقابت‌های انتخابی جهان داشتیم همه چیز خیلی خوب است و بازیکنان خیلی سرحال و شاداب به تمرینات بازگشته‌اند. همه بازیکنان با انگیزه زیاد به دنبال کسب بهترین نتایج در جام قهرمانان قاره‌ها هستند.

او در مورد پیش‌بینی نتایج تیم‌ ‌ملی در این تورنمنت پیش‌رو، بیان‌ کرد: نتایج بازی‌ها به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست و باید با تلاش زیاد و ارائه عملکرد خوب به نتایج خوبی نیز برسیم. هر تیمی در زمین با تمرکزتر باشد قطعا نتیجه‌ بهتری نیز می‌گیرد.

عبادی‌پور در ادامه صحبت‌های خود در مورد ‌اضافه شدن بازیکنان جوان به اردوی تیم‌ ‌ملی برای حضور در جام قهرمانان قاره‌ها، گفت‌: جوانگرایی هر چه‌ زودتر در والیبال ایران رخ دهد، به نفع تیم‌ ‌ملی است. هیچ کدام از بازیکنان حال حاضر نمی‌توانند تا آخر عمرشان در سطح اول دنیا بازی کنند و بالاخره روزی بازنشسته می‌شوند. به نظرم ‌اضافه شدن برخی از جوانان به تیم‌ ‌ملی بهترین ایده سرمربی تیم‌ ‌ملی است.

او ادامه‌ داد: هر بازیکن جوان که وارد اردو می‌شود، قطعا از پختگی کافی برای پوشیدن پیراهن تیم‌ ‌ملی برخوردار است. جوانان اگر در شرایط سخت قرار نگیرند نمی‌توانند آب دیده‌تر شوند. جام قهرمانان قاره‌ها بهترین تورنمنت برای افزایش سطح تجربه جوانان است.

میلاد عبادی‌پور در پایان درباره زمان حضورش در لیگ لهستان، گفت‌: نیمه دوم شهریورماه و بعد از پایان جام قهرمانان قاره‌ها در ژاپن برای حضور در تیم اسکرابلهاتوف به لهستان می‌روند و امیدوارم که سال خوبی را با این تیم پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha