• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 96060100591
  • منبع : نمایندگی مرکزی

رئیس شورای شهر اراک انتخاب شد

رئیس شورای شهر اراک انتخاب شد

ایسنا/مرکزی در اولین جلسه شورای شهر اراک کاوه فلک افلاکی به عنوان رییس شورا انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، اولین جلسه شورای پنجم کلانشهر اراک با حضور کلیه اعضا در ساختمان شورای شهر اراک برگزار شد، اما با وجود آنکه مقرر بود جلسه به صورت کاملا علنی برگزار شود، 30 دقیقه از این جلسه پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

در جلسه غیرعلنی شورای شهر علیرضا بیاتیان با هفت رای به عنوان سرپرست شهرداری اراک انتخاب شد.

در این رای‌گیری رجبعلی حیدری و محمدرضا فرهمندپور به عنوان نامزدهای پیشنهادی به ترتیب سه و یک رای دریافت کردند.

در بخش دوم جلسه شورای پنجم کلانشهر اراک که به صورت علنی برگزار شد، دکتر کاوه فلک‌افلاکی به عنوان تنها کاندیدا با ١١ رای به عنوان رئیس شورای شهر اراک برای مدت یکسال انتخاب شد.

در انتخابات نایب رئیس شورای شهر، طوفان محمدی و علی‌جعفر محصولی اعلام کاندیداتوری کردند که علی‌جعفر محصولی با ٦ رای به عنوان نائب رئیس انتخاب شد و طوفان محمدی ٥ رای از تعداد ١١ رای را به خود اختصاص داد.

فرزانه رحمتی و حامد آجرلو برای عنوان منشی شورا اعلام آمادگی کردند که با نظر اعضا، فرزانه محمدی با ٦ رای به عنوان منشی شورا انتخاب شد.

در ادامه پیمان رشیدی، علیرضا مرادی و محمدحسین فدایی به عنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده ١٠٠ انتخاب شدند و علی‌جعفر محصولی، طوفان محمدی و ایرج رضایی نیز به عنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده ٧٧ اعلام آمادگی کردند که براساس رای‌گیری محصولی با ٦ رای و محمدی با ٧ رای به عنوان دو نماینده شورا در کمیسیون ماده ٧٧ انتخاب شدند.

محمدحسین فدایی با 9 رای به عنوان رئیس کمیسیون توسعه و عمران و علیرضا مرادی به عنوان تنها کاندیدا با ٩ رای رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوق شد.

رای‌گیری در خصوص رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی که تنها کاندیدای این عنوان مرتضی سورانه بود، به دلیل اختلاف نظر و برهم خوردن فضای شورای شهر نیمه تمام باقی ماند و ادامه انتخابات به صبح فردا موکول شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha