• شنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۶ / ۰۷:۴۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96060401513
  • خبرنگار : 71290

/«تدبیر و امید» برای تولید و اشتغال/

احمدی‌لاشکی: مسائل تربیتی و آموزشی در اولویت وزارت آموزش و پرورش باشد

احمدی‌لاشکی: مسائل تربیتی و آموزشی در اولویت وزارت آموزش و پرورش باشد

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر جدید آموزش و پرورش باید مسائل آموزشی و تربیتی را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهد.

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان گفت: مجلس با رای بالایی که به وزرا داد، رفاقت و تعاملش را ثابت کرد و در طلیعه هفته دولت به غیر از دو وزارتخانه، سایر وزارتخانه‌ها با وزرای جدید مشغول به فعالیت شدند و طبیعتا دولت هم برای این هفته برنامه‌های متعددی از قبیل افتتاح پروژه‌ها را در دستور کار خواهد داشت.

 وی تصریح کرد: قطعا هر وزارتخانه‌ای برای بهبود امور تدبیر لازم را دارد و در این میان وزارت آموزش و پرورش کار سختی را بر عهده دارد. در واقع با بیش از ۱۳ میلیون دانش آموز و ۹۵ هزار معلم، در این شرایط برای اول مهر و آغاز سال تحصیلی آماده می‌شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین بیان کرد: بنابراین در فرصتی که وجود دارد باید مسائل تربیتی، آموزشی و پرورشی در دستور کار و برنامه‌های جدی وزیر آموزش و پرورش باشد.

نماینده مردم نوشهر در مجلس در ادامه اظهار داشت: بطحایی با رای بالایی که از مجلس گرفته است، پشتوانه لازم برای عملیاتی کردن برنامه‌های خود در حوزه های تعلیم و تربیت را دارد.

این نماینده مجلس در پایان تصریح کرد: دولت هم باید توجه ویژه به اقشار جامعه را در اولویت قرار دهد و علی رغم حواشی که عده‌ای در کشور ایجاد می کنند از یک همکاری و هماهنگی لازم برخوردار باشد. مجلس هم آماده همکاری با دولت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha