• جمعه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 96063118150
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج:

یاوه‌گویی ترامپ به‌علت شکست‌ در خاورمیانه است

یاوه‌گویی ترامپ به‌علت شکست‌ در خاورمیانه است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج گفت: علت سخنان نامعقول، گستاخانه و توهین‌آمیز و یاوه‌گویی‌ها از سوی ترامپ علیه ایران شکست‌های پی درپی در خاورمیانه به‌ویژه در کشورهای عراق و سوریه بوده است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله «سیدعلی‌اصغر حسینی» ظهر امروز جمعه، 31 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با اشاره به آغاز ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر افزود: خوبی‌ها، نیکی‌ها و مقابله با منکرات با اجرای امر به معروف ونهی از منکر در جامعه ترویج پیدا می‌کند.

وی با اشاره به این‌که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و مختص به گروه و عده خاصی نیست، تصریح کرد: در جامعه‌ای که به امر به معروف و نهی از منکر عمل شود، سالم و امن خواهد بود.

امام جمعه یاسوج با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: استکبار جهانی که از نظام و انقلاب اسلامی سیلی خورده بود برای مقابله با آن جنگ هشت ساله را با حمایت از رژیم بعث عراق بر ایران اسلامی تحمیل کرد.

 حسینی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی خون‌های زیادی تقدیم انقلاب اسلامی شد و با مقاومت جانانه ملت ایران سیلی محکمی به یاوه‌گویان زده شد.

وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل ادامه داد: همه مسئولان کشور پاسخ دندان‌شکنی به این سخنان دادند و دلیل بیان این سخنان شکست‌های متعدد در منطقه خاورمیانه بخصوص عراق و سوریه بود.

امام جمعه یاسوج با بیان این‌که سیاستمداران و ملت آمریکا سخنان ترامپ را تایید نکردند، خاطرنشان کرد: آمریکا در ضربه زدن به ایران کوتاهی نکرده و هر چه نکرده نتوانسته است. ملت ایران اسلامی هرگز در برابر آمریکا و دشمنان تسلیم نمی‌شوند.

حسینی با اشاره به هفته بانکداری اسلامی خاطرنشان کرد: مردم استان میزان آگاهی و اطلاعات خود را نسبت به بانکداری اسلامی افزایش دهند.
به گزارش ایسنا، در پایان نمازگزاران شهریاسوج با راهپیمایی از مصلای امام خمینی(ره) تا مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر تنفر و انزجار خود را از سخنان ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه ملت ایران اعلام کردند.

انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha