• جمعه / ۲۸ مهر ۱۳۹۶ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 96072815890
  • منبع : نمایندگی کرمان

امام جمعه زرند:

اهل بیت کشتی نجات انسان‌ها هستند

اهل بیت کشتی نجات انسان‌ها هستند

ایسنا/کرمان امام جمعه زرند با بیان اینکه اهل بیت کشتی نجات انسان ها هستند و هرکس سوار این کشتی شود به بهشت می‌رود، گفت: انسان نباید از زیر خمیه اهل بیت جدا شود و زیر خمیه دشمن برود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام  علی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند با بیان اینکه حضور در نمازجمعه باعث می شود تا دلهره، ترس و وحشت انسان ها در زمان مرگ از بین برود، اظهار داشت: نماز جماعت ثواب و قیمت بالایی دارد و مسلمانی که در روز جمعه ناخن خود را بگیرد، ریش خود را اصلاح کند، غسل جمعه انجام دهد پشت سرش 70 هزار فرشته او را همراهی و دعا می کنند.

وی با عنوان اینکه اگر ما دوستدار اهل بیت و رهبری هستیم نباید اختلاف با یکدیگر داشته باشیم تصریح داشت:اصلاح طلب و اصولگرا هر دو ولایتمدار هستند.

امام جمعه زرند با بیان اینکه اهل بیت کشتی نجات انسان ها هستند و هرکس سوار این کشتی شود به بهشت می رود، گفت: انسان نباید از زیر خمیه اهل بیت جدا شود و زیر خمیه دشمن برود.

وی اظهار کرد: ما باید وحدت و همدلی را حفظ نماییم و مدیران مسئولین نباید خواب بروند.

ابراهیمی با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش خاطرنشان کرد: یکی از معضلات شهر زرند بیماری های جسمانی و آسیب های اجتماعی ناشی از عوامل مختلف زندگی شهری است که می توان با ترویج ورزش در بین شهروندان، جامعه را در مقابل این بیماری ها و آسیب های اجتماعی واکسینه کرد.

امام جمعه زرند با بیان اینکه آینده ایران ما درخشان است اظهار کرد: امروز ایران اسلامی بر جهان اثرگذار است و ناخدا نجات ایران اسلامی مقام معظم رهبری است.

وی تأکید کرد: اقتصاد و توان موشکی کشور ما امروز از عناصر قدرت کشور ما نسبت به جهان است.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: تمامی کارهای رئیس جمهور آمریکا برنامه ریزی شده است و کار آن ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین کشور ما است.

وی با اشاره به ایام محرم ادامه داد: شام سخت ترین جایی بود که بر یاران در اسارت امام حسین(ع) گذشت و ما باید راه امام حسین(ع) و یارانش را ادامه بدهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha