• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۶ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 96082916984
  • منبع : نمایندگی لرستان

معاون استاندار لرستان:

شهرداری بروجرد می‎تواند روزانه 500 میلیون تومان درآمد داشته باشد

شهرداری بروجرد می‎تواند روزانه 500 میلیون تومان درآمد داشته باشد

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان گفت: شهرداری بروجرد می‎تواند روزانه 500 میلیون تومان درآمد داشته باشد.

به گزارش ایسنا، علی کورانی‎فر در جلسه انتخاب شهردار بروجرد، اظهار کرد: امروز به اتفاق نظر 9 نفر اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد امیر جاویدپور به عنوان شهردار بروجرد انتخاب شد. شهردار باید سعی کند تمام تمرکز را بر روی مسائل اساسی و کلیدی بگذارد و از ایجاد حاشیه جلوگیری کند.

فرماندار ویژه بروجرد با بیان اینکه خبرنگاران نیز باید شهرداری را در این راستا کمک و یاری کنند، افزود: شهرداری باید از کلیه ظرفیت مدیران شهرستان بروجرد استفاده کند.

کورانی‎فر خاطرنشان کرد: شهردار جدید باید حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری بروجرد می‎تواند روزانه 500 میلیون تومان درآمد داشته باشد، اضافه کرد: باید به دنبال جذب سرمایه‎گذار بود و راه را برای ورود آن هموار کرد. همچنین شهردار بروجرد باید پروژه‌های که متوقف شده را هرچه زودتر تعیین تکلیف کند.

امیر جاویدپور شهردار بروجرد نیز در این جلسه گفت: شهر بروجرد با سبقه طولانی که در مسائل مختلف دارد همیشه مطرح بوده است.

وی با بیان اینکه حرکت شهرداری علم محور خواهد بود، افزود: یکی از کارهای که انجام خواهد گرفت شناسایی پروژه‎ها و ظرفیت شهرستان است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: برنامه‎ریزی جهت جذب سرمایه‎گذار انجام خواهد شد و سعی می‎شود مناطق شمال و جنوب به هم نزدیک شوند و شکاف طبقاتی از بین برود. در اولویت اول حقوق شهرداری پرداخت و المان و برند شهری برای بروجرد ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: پروژه‎های نیمه کاره‎ای که مردم را آزار می‎دهد و سیمای شهر را زشت کرده است باید زودتر به سرانجام برسند. همچنین سمن‎ها یکی از ظرفیت‎های شهرها است که باید در این راستا وارد شده و شهرداری را یاری کنند.

امیر جاویدپور با رای قاطع ۹ نفر اعضای شورای شهر به عنوان شهردار بروجرد انتخاب و معرفی شد. جاویدپور معاون شهردار سابق تهران و دانشجوی دکتری و اهل بروجرد است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha