• چهارشنبه / ۱۲ تیر ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: bushehr-445
  • منبع : بوشهر

نماینده ولی فقیه در بوشهر:

رسانه‌ها به رئیس‌علی دلواری و علمای دینی توجه ویژه‌ای داشته باشند

رسانه‌ها به رئیس‌علی دلواری و علمای دینی توجه ویژه‌ای داشته باشند

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نقش مهم رسانه در مبارزه با استکبار گفت: رسانه ها به رئیس‌علی دلواری و علمای دینی توجه ویژه ای داشته باشند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست نخبگان و مدیران رسانه عنوان کرد: استان بوشهر در بسیاری موارد اولین است که مهمترین آن نبرد رئیس‌علی دلواری با استعمار پیر است که جزء اولین هاست و رسانه های استان نیز باید مبارزات رئیس‌علی دلواری و علامه بلادی را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه شهر بوشهر در این دیدار اظهار کرد: رسانه می تواند ارتباط بین اشخاص و مجموعه ها را مدیریت کند که مهمترین آن مدیریت ادراکی است تا بتواند موضوعات مختلف را معماری و مهندسی کند.

وی با  بیان اینکه استعمار نو به گونه ای فعالیت کرد که استعمار نیابتی رقم بزند، افزود: با توجه به تاریخ مقاومت استان بوشهر رسانه ها باید به رئیس‌علی دلواری و علمای دینی توجه ویژه ای داشته باشند. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر بیان کرد: ایران در جغرافیای سیاسی فوق العاده دارای اهمیت است به گونه ای که استعمار نو را شکست داد، که باعث شد کشور ایران برای همه جهان الگو باشد.

مهمترین خط مقاومت در برابر استعمار جبهه رسانه است

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه استعمار فرانو بسیار مهم است، تصریح کرد: امروز ابر رسانه های دنیا در اختیار صهیونیست است و نقش آفرینی رسانه برای مبارزه با استعمار در راستای اندیشه بوده و دشمنان با شعار بر بال رسانه تا آشیانه مستعمر در حال فعالیت هستند.

امام جمعه شهر بوشهر خاطرنشان کرد: رسانه عنصر مقدسی است که دشمنان طراحی مدیریت جهان با استعمار ناپیدا اجرایی کردند که برای اثبات آن می توان به تاریخ ۵۰ سال گذشته اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر با بیان اینکه امروز مهمترین خط مقاومت در برابر استعمار جبهه رسانه است، ادامه داد: استعمارگران توانسته اند در حوزه رسانه تولیدات بسیار زیادی داشته باشند، لذا افرادی که در این مسیر حرکت می کنند افرادی انقلابی هستند و نامشان برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اهل قلم و رسانه باید با شناخت هویت جامعه، در عرصه رسانه اسلامی و انقلابی عمل کنند و در خط مقدم مبارزه با استعمار باشند. رسالت اصلی اصحاب قلم این است که انقلابی عمل کند و هیمنه و تهاجم رسانه ای دشمنان را درهم بکوبد و اگر رسانه ای همسو با استعمارگران حرکت کند خیانت کرده است.

آیت الله صفایی بوشهری یادآور شد: اصحاب رسانه هر روزشان یک دفاع مقدس است و با توجه به شرایط کنونی باید از حالت پدافندی خارج و وارد حالت آفندی شوند.

نشست نخبگان و مدیران رسانه به همت سازمان بسیج رسانه استان بوشهر و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و جمعی از بسیجیان و اصحاب رسانه پیش از ظهر چهارشنبه ۱۲ تیر ماه در مصلی جمعه بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha