فراخوان ششمین جشنواره استانی شعر خلیج فارس منتشر شد

ششمین جشنواره استانی شعر خلیج فارس اردیبهشت ۱۴۰۰ در شهرستان هندیجان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

این جشنواره به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان به منظور بسترسازی برای خلق آثار بدیع و ماندگار در زمینه مسایل ملی، پاسداشت خون شهدای خلیج فارس و بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در گستره استانی در شهرستان هندیجان برگزار می‌شود.

این جشنواره با محوریت خلیج فارس و با هدف تلاش در جهت شناخت هر چه بهتر آثار ماندگار و شناسایی شاعران به منظور رشد و اعتلای خلاقیت و آفرینش‌های ادبی به اجرا درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، با توجه به همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و به ویژه استان خوزستان، شاعران می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۶۲۳۲۹۴۲۰ ارسال کنند.

شاعران می‌توانند آثار خود را در بخش کلاسیک و آزاد حداکثر تا سه اثر به دبیرخانه این جشنواره از طریق شماره تماس یاد شده ارسال کنند.

آثار ارسالی ضمن این‌که نباید در هیچ همایش و جشنواره‌ای ارائه شده باشند باید به همراه مشخصات دقیق فردی، نشانی کامل پستی و تلفن تماس به آدرس دبیرخانه هندیجان، خیابان امام حسین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان و یا شماره ۰۹۳۶۲۳۲۹۴۲۰ ارسال شوند.

مهلت ارسال اثر به دبیرخانه کنگره شعر خلیج فارس تا ۲۵ اردیبهشت و زمان برگزاری این جشنواره ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ است.

از شاعران برگزیده برای شعرخوانی در مراسم اختتامیه از طریق صفحه اینستاگرامی ‌که متعاقبا به برگزیدگان اعلام می‌شود دعوت و در آیین پایانی جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از آنان قدردانی می‌شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400021811627
  • خبرنگار :