حماس ادعای شبکه سعودی درباره سفر رهبران مقاومت به مصر را تکذیب کرد

سخنگوی وزارت داخلی (کشور) و امنیت ملی در غزه اخبار منتشر شده در خصوص خروج شماری از رهبران گروه‌های مقاومت و اعضای خانواده‌های آنها به مصر در سایه تجاوز رژیم صهیونیستی به نواز غزه را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه، ایاد البزم، سخنگوی وزارت داخلی و امنیت ملی در غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما قاطعانه شایعات مغرضانه در حق ملت فلسطین و مقاومت قهرمانانه آنها توسط شبکه «العربیه» را تکذیب می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: ما تاکید می‌کنیم که شبکه «العربیه» همواره نقش مشکوکی داشته و دارد و طبق دستورکارهایی هم‌راستا با دستورکارهای رژیم صهیونیستی و سرویس‌های اطلاعاتی این رژیم در هدف قرار دادن ملت و مقاومت فلسطین فعالیت می‌کند.

البزم همچنین تصریح کرد: در همین راستا، ما تأکید می‌کنیم که تمامی روزنامه‌نگاران، موسسات و شرکت‌های رسانه‌ای در غزه باید به تصمیم خود برای عدم تعامل با این شبکه به هر شکل ادامه دهند.

سخنگوی وزارت داخلی و امنیت ملی در غزه اظهار کرد: ما همچنین از شخصیت‌ها، نویسندگان و تحلیلگران می‌خواهیم شبکه «العربیه» را تحریم کنند و به خاطر نقش مشکوک این شبکه در اهانت به ملت ما، مقاومت و مبارزه آنها علیه اشغالگران با شبکه العربیه همکاری نکنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1400022921194
  • خبرنگار : 71588