در پی کلیپ منتشر شده از قانون‌مداری شهروندان بجنوردی؛

پلیس از شهروندان بجنوردی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تقدیر کرد

در پی انتشار کلیپی از قانون مداری شهروندان بجنوردی در رانندگی که بازتابی گسترده در فضای مجازی داشت، پلیس از شهروندان فهیم این شهر برای رعایت قوانین راهنمایی و همراهی با پلیس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته برق در برخی از مناطق شهر بجنورد قطع بود و همین امر موجب شد تا چراغ راهنمایی و رانندگی نیز در چهار راه ۱۷ شهریور، ساعاتی خاموش شود .

در پی این مساله، شهروندان بجنوردی بدون توجه به قطعی برق و خاموشی چراغ راهنمایی تمام قوانین و مقررات را دقیق اجرا می‌کردند و کلیپ این اقدام ارزشمند شهروندان نیز  توسط یک شهروند به سرعت در فضای مجازی و در سطح کشور منتشر شد.

در همین رابطه سرهنگ سجاد نامور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با صدور پیامی از شهروندان قانون مدار بجنوردی تقدیر کرد و این اقدام شهروندان را مایه مباهات پلیس و همه مسئولان استان برشمرد.

وی با اشاره به این که مردم فهیم خراسان شمالی همواره با پلیس در تمام زمینه ها همکاری لازم را دارند، خاطرنشان کرد: انتظار ما از تمام هم استانی های عزیز این است که همکاری و همراهی خود را با پلیس بیش از پیش ارتقاء داده و در مواقع قطعی برق که احتمال دارد چراغ راهنمایی نیز دچار اختلال و باعث هرج و مرج و گره ترافیکی شود ضمن تماس با ۱۱۰ جهت حضور مامور راهور در محل، پلیس خود بوده و با این کار فرهنگ غنی خود را به تمام هموطنان نشان دهند.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400030705081
  • خبرنگار :