در واکنش به گلایه شهروندان

خاموشی‌ها بر اساس جدول اعلام شده اعمال می‌شوند

سخنگوی صنعت برق خراسان در واکنش به برخی گلایه‌های شهروندان در خصوص قطعی برق خارج از چارچوب برنامه اعلامی از سوی شرکت توزیع برق گفت: هنوز برخی از شهروندان و مشترکین جدول هشت خردادماه را برای خاموشی‌ها در نظر می‌گیرند، در صورتی که در مورخه نهم خرداد ماه این جدول اصلاح شده و نسخه جدید با درج کلمه اصلاحیه منتشر شده است.

عباس آذری در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: تاکنون به هیچ عنوان دو مرتبه قطعی در یک روز در یک منطقه در مشهد رخ نداده است؛ تنها در یک مورد خاموشی ۹ دقیقه زودتر رخ داد و در این خصوص نیز تذکرات لازم داده شد.

وی افزود: هنوز برخی از شهروندان و مشترکین جدول روز شنبه را برای خاموشی‌ها در نظر می‌گیرند، در صورتی که در مورخه نهم خرداد ماه جدول خاموشی‌ها اصلاح شده و نسخه جدید با درج کلمه اصلاحیه منتشر شده است.

سخنگوی صنعت برق خراسان ضمن بیان اینکه «جدول جداگانه‌ای به برق بخش صنعتی اختصاص یافته است»، تاکید کرد: اگر موردی خارج از جدول رخ داده باشد، ما با اطلاع از آدرس و زمان دقیق آن، آماده بررسی و پاسخ‌گویی هستیم.

آذری در پایان بیان کرد: گاهی استثنائات و حوادثی رخ می‌دهد که در حالت عادی و در گذشته نیز بوده است. از یکشنبه ۹ خرداد ماه امکان ندارد که خارج از جدول خاموشی رخ داده باشد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400031007601
  • خبرنگار : 50436