چگونگی ثبت شکایات و پیشنهاد در سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران

«سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران (۱۸۸۸)» در روزهای شنبه تا چهارشنبه (۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰) امکان پاسخگویی تلفنی به تماس شهروندان تهرانی را دارد. شهروندان امکان ثبت پیام خود را به صورت شبانه روزی (شنبه تا جمعه) از طریق سایت ۱۸۸۸ دارند.

به گزارش ایسنا، «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(۱۸۸۸)» در راستای توسعه سرمایه‌های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در شهرداری، اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی راه اندازی شده است. بنابراین شهروندان می‌توانند پیام‌های مرتبط با شهرداری تهران را قالب انتقاد، شکایت، پیشنهاد، تقدیر و تشکر را در سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران ثبت کنند.

باتوجه به اینکه درخواست‌ها و نیازمندی‌های مبتنی بر خدمات فوریتی همچون رفع سد معبر وانتی، دستفروش و مصالح، لایروبی انهار و جداول، هرس، آبیاری درختان و فضای سبز، لکه‌گیری آسفالت، نظافت معابر، آبگرفتگی و دیگر موضوعات فوریتی که با گذشت زمان، مجدد قابل وقوع هستند باید فقط به سامانه ۱۳۷ منعکس و از همان طریق تا حصول نتیجه پیگیری شود. برهمین اساس زمان پاسخگویی تلفنی از شنبه تا چهارشنبه (۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰) امکان پذیر است.

همچنین پس از اتمام ساعات اداری این سامانه (شنبه تا چهارشنبه)، شهروندان می‌توانند پیام خود را با شماره‌گیری تلفن ۱۸۸۸ از طریق پیغام‌گیر ثبت کنند. شهروندان نیز می‌توانند به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته از طریق سایت ۱۸۸۸ پیام‌های خود در قالب انتقاد، شکایت، پیشنهاد، تقدیر و تشکر را ثبت و پس از آن پیگیری کنند.

بنابر اعلام سایت شهر، پس از ورود به سامانه ۱۸۸۸، همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، با کلیک بر گزینه «ثبت» و قبول تمامی قوانین سایت، می‌توانید پیام مربوطه خود را ثبت کنید؛ پس از بررسی پیام شما توسط ناظران، امکان پیگیری پیام و حصول نتیجه را خواهید داشت.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 1400032014540
  • خبرنگار :

برچسب‌ها