آغاز نخستین رزمایش بین‌المللی ارتش اسرائیل

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نخستین رزمایش بین‌المللی نیروی هوایی این رژیم با مشارکت خلبانانی از آمریکا، فرانسه، ایتالیا، آلمان و انگلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دوشنبه برای نخستین بار رزمایش بین‌المللی را آغاز کرده است و در این رزمایش از جنگنده‌های بدون سرنشین استفاده شد.

طبق این گزارش، این رزمایش که با حضور خلبانانی از آمریکا، فرانسه، ایتالیا، آلمان و انگلیس آغاز شده است "باغ آبی" به مدت دو هفته ادامه خواهد یافت و طی آن پهپاد هرمس ۴۵۰ به پرواز درخواهد آمد.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی در این باره آمده است: تیم‌های حاضر در این تمرینات سناریوهای مختلف را از جمله پشتیبانی از نیروهای زمینی، مأموریت‌های شناسایی، جمع آوری اطلاعات و همکاری با نیروهای مختلف در هوا را شبیه سازی خواهند کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد:‌ این رزمایش، بزرگترین رزمایش متمرکز بر هواپیماهای بدون سرنشین بوده و به دلیل همکاری نیروی هوایی با کشورهای خارجی از یک اهمیت استراتژیک برخوردار است.

در همین حال، آمیکام نورکین، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این تمرینات دارای اهمیت و تأثیر در زمینه تشکیل نیروی هوایی در سطح بین‌المللی است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400042215844
  • خبرنگار : 71610