تقدیر فرزند مرحوم عزیزی از همراهی‌ها در طول دوران درمان

پسر مرحوم علیرضا عزیزی پیشکسوت فوتبال از همه کسانی که در طول روزهای سخت بیماری این پیشکسوت و روند درمان در کنار او بوده‌اند، تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا عزیزی پیشکسوت تیم ملی فوتبال و پرسپولیس روز شنبه 16 مرداد بر اثر عوارض ناشی از سرطان پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. پسر مرحوم عزیزی در این خصوص گفت: پدر بنده حدود 12 سال پیش به بیماری سرطان مبتلا شد که در همان زمان با پیگیری درمان و شیمی درمانی بهبود یافت به طوری که حتی دوباره فوتبال بازی می‌کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه قبل از نوروز امسال بیماری سرطان پدر دوباره عود کرد و ریه‌هایش دچار متاستاز شد و در ادامه ستون فقراتش نیز درگیر شد. کار به جراحی کشید و پدر شخصا توسط دکتر علیرضا زالی و تیم جراحی اش حدود 13 ساعت تحت عمل قرار گرفت.

عزیزی با بیان اینکه صندوق حمایت به محض اطلاع از شرایط پدرم پیگیر شرایط و درمان وی بود، ادامه داد: بعد از مرخصی پدر از بیمارستان با هماهنگی صندوق حمایت و همکاری فدراسیون پرشکی ورزشی کار فیزیوتراپی پدر در منزل توسط دکتر معصومی انجام می شد.

فرزند مرحوم عزیزی گفت: متاسفانه پدر در برابر بیماری ضعیف شده بود. قرار شد شیمی درمانی شود، متاسفانه پدر در 2 ماه آخر عمرش به طور کامل فلج و خانه نشین شد و بتدریج بیماری بر او غالب شد و از دنیا رفت.

وی اظهار کرد: در تمام این روزهای سخت صندوق حمایت کنار پدر و خانواده ما بود و پیگیر امور درمان و فیریوتراپی در منزل بود. از طرف خود و خانواده‌ام از صندوق و همه افرای که در کنار ما بودند، کمال تشکر را دارم.

مرحوم علیرضا عزیزی در سال ۱۳۲۸ به دنیا آمد، وی فوتبال را در تیم شاهین آبادان آغاز کرد و در ادامه راهی هما شد و فوتبال حرفه‌ای خود را ادامه داد. او از تکنیکی‌ترین چهره‌های خوشنام فوتبال ایران و پرورش یافته در مکتب پرویز دهداری بود. عزیزی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های پرسپولیس، هما و بانک ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بار هم برای تیم ملی ایران به میدان رفته بود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400052215688
  • خبرنگار :

برچسب‌ها