معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد

خروج ۳۰ قاضی غیربومی استان خوزستان

معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در اطلاعیه ای اعلام کرد: ۳۰ نفر از قضات غیر بومی متقاضی خروج از استان خوزستان به ترتیب اولویت منتقل شدند و وضعیت خروج قضات غیر بومی سه استان دیگر نیز در دست بررسی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، این اطلاعیه به شرح زیر است:

"بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، بنابر اعلام اداره کل کارگزینی قضات، پیرو بررسی وضعیت همکاران قضایی غیر بومی متقاضی انتقال به خروج از استان خوزستان، بر اساس شیوه نامه اولویت بندی و امتیازبندی متقاضیان خروج از این استان که در نشست حضوری  مهدی ناصری دولت آبادی؛ مدیرکل محترم کارگزینی قضات با رئیس کل و مسئولان استان خوزستان در محل دادگستری آن استان انجام شد، در مرحله اول، ۳۰ نفر از قضات غیربومی استان مربوطه با تایید کمیسیون نقل و انتقال قضات از آن استان خارج و به حوزه های قضایی مورد تمایل خویش منتقل شدند.

در همین راستا شایسته است از همراهی و همفکری مسئولان محترم استان خوزستان علی الخصوص رییس کل محترم استان قدردانی بعمل آید.

این طرح طی جلساتی برای روسای محترم کل استان های سیستان و بلوچستان، کردستان و هرمزگان نیز ارائه شده است و در آینده با تخصیص نیروهای جدیدالورود و با هماهنگی با روسای کل استان های یادشده، به ترتیب اولویت، متقاضیان غیربومی این استان ها نیز منتقل خواهند شد."

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۹
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400061410456
  • خبرنگار : 71429