مسابقه سخنرانی‌های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) برگزار می‌شود

هشتمین دوره مسابقه سخنرانی‌های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) توسط انجمن علمی دانشجویی بین‌رشته‌ای ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، هشتمین دوره این مسابقه با هدف «ترویج علم و ایده‌های نو»، «آشنایی عموم جامعه با علم و فناوری» و «تقویت هر چه بیشتر ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه»،برگزار می‌شود.

داوطلبان برای شرکت در مسابقه، در مرحله اول حدکثر تا ۲۲ مهرماه باید فایل صوتی سه‌دقیقه‌ای ایده‌ سخنرانی خود را منطبق بر شیوه‌نامه مسابقه به نشانی STP_admins@ در شبکه‌های اجتماعی یا رایانامه anjomanelmi@ut.ac.ir ارسال کنند.

نتایج این مسابقه پس از ارزیابی اولیه در ۳۰ مهر ماه اعلام خواهد شد و منتخبان این مرحله حداکثر تا ۱۴ آبان ماه فرصت دارند تا فایل ویدئویی سخنرانی ۱۲ دقیقه‌ای خود را به دبیرخانه‌ رویداد ارسال کنند. در نهایت بعد از اتمام ارزیابی‎‌ها، نتایج نهایی مسابقه در ۱۹ آبان ماه همزمان با اختتامیه «سومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران» اعلام و به برگزیدگان جوایز ارزنده و گواهی رسمی اعطا خواهد شد. همچنین متن کامل سخنرانی‌های پذیرفته شده نهایی در نشریه علمی ترویجی دلتا منتشر خواهد شد.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس STP_SSA@ در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1400062921555
  • خبرنگار :