در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان انجام شد؛

برگزاری یازدهمین دوره «مدیریت زخم با نسل نوین پانسمان‌های پیشرفته»

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری یازدهمین دوره «آموزش مدیریت زخم با نسل نوین پانسمان های پیشرفته» در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان خبر داد.

افسون نیازبخش در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره در شش جلسه، ویژه پرسنل کادر درمان به ویژه پرستاران، پیراپزشکان، کارشناسان زخم، پزشکان و دانشجویان این رشته ها است که در روزهای ۱۸،۱۹،۲۵،۲۶ شهریور و اول و دوم مهرماه  از ساعت ۸ الی ۱۴ بعدازظهر برگزار شد.

وی افزود: جلسات این دوره شامل؛ آناتومی و فیزیولوژی پوست، پاتولوژی زخم، انواع زخم، پروتکل های درمانی زخم، طب مکمل در زخم (وکیومتراپی،ماگوتراپی و ...) است.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور، این دوره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره ۲۳ نفر شرکت کننده با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی حضور داشتند.

نیازبخش به هنگام‌سازی و به روزرسانی آموزش به ویژه آموزش‌های تخصصی همسو با فناوری‌های نوین پانسمانی و درمانی مراقبت و درمان زخم، را عاملی موجب تسریع در بهبودی بیمار و کوتاه شدن زمان اقامت و بستری دانست و اعلام کرد: علاقه مندان به ثبت نام در دوره های مختلف جهاد دانشگاهی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش جهاد دانشگاهی واقع در خیابان آزادی یا به سایت Danesh.jdisf.ir و یا شماره تلفن ۰۳۱۳۶۷۰۰۲۰۰-۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400070301133
  • خبرنگار :