ساماندهی اصناف مزاحم در معابر منطقه ۱۷

در راستای اجرای بند ٢٠ ماده ٥٥ قانون شهرداری‌ها، ناظر بند٢٠ شرکت ساماندهی از سطح منطقه ١٧ بازدید کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام سایت شهر، معصومه غلامعلی - رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 17 با بیان این خبر افزود: به منظور رسیدگی به شکایات شهروندان از طریق سامانه ١٣٧ و ١٨٨٨، روز چهارشنبه بازدیدی از پرونده‌ها و اصناف دارای مزاحمت و آلایندگی با حضور ناظر بند ٢٠ شرکت و عوامل اداره ساماندهی منطقه جهت بررسی در چهارچوب بند ٢٠ صورت گرفت.

️ غلامعلی تصریح کرد: براساس آرای کمیسیون اداره ساماندهی ضمن صدور اخطار، با ارائه آموزش‌های لازم به متصدیان مربوطه نسبت به رفع معضل و بهسازی شهر اقدام کرد.

بر اساس این گزارش در بازدید از سطح منطقه تعداد ٩ مورد آموزش چهره به چهره، ٦ مورد رفع سدمعبر صنفی، ٥ مورد اخطار کتبی و نهایت یک مورد رأی تعطیل انجام گرفت.

غلامعلی ادامه داد: این اقدام به منظور ارتقاء سلامت و آرامش شهری و رضایت هرچه بیشتر شهروندان طرح عملیاتی جمع آوری و زنده‌گیری سگ‌های بدون صاحب در محلات سه گانه با هماهنگی و حضور اکیپ ویژه اجرایی شد.

غلامعلی با اشاره به اقدامات شش ماه گذشته منطقه در این زمینه گفت: در این راستا در ۶ ماه گذشته حدود ۳۰ قلاده سگ زنده‌گیری و پس از واکسیناسیون به مراکز کهریزک تحویل داده شدند.

شهروندان با مشاهده چنین مواردی با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند، امید است که با اینگونه اقدامات رفاه و امنیت شهروندان بیشتر از گذشته تامین و رضایت خاطرشان فراهم شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400071308963
  • خبرنگار :

برچسب‌ها