سرپرست جدید دانشگاه تربیت مدرس:

طرح تحول راهبردی را با نگاه ویژه‌ای ادامه خواهیم داد

سرپرست جدید دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه این دانشگاه جزء ۱۳ دانشگاه برتر کشور است، گفت: طرح تحول راهبردی،‌ باعث تحول خوبی در دانشگاه شده و آن را ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد دانشجو در نشست هیات رئیسه دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: با توجه به اینکه اینجانب طی سال‌های ۸۴ تا ۸۹ عهده دار مسئولیت ریاست دانشگاه بوده‌ام، می‌دانم که دانشگاه چه مشکلات و معضلاتی دارد و می‌دانم که دکتر احمدی(رئیس قبلی دانشگاه تربیت مدرس) و هچنین روسای پیشین دانشگاه چه زحماتی را متحمل شده‌اند و با چه مشکلاتی روبرو بوده‌اند.

وی افزود: یک حسن مهم دانشگاه تربیت مدرس این است که با تمام اختلاف سلایق از نظر منش فکری و روش سیاسی و مطالب دیگر که بین کارمندان و اعضای هیأت علمی وجود دارد، دوستی‌ها حفظ شده و به یک پختگی رسیده‌ایم و دانشگاه، پیشرفت چشمگیری داشته و این نتیجه تلاش اعضای هیأت علمی،‌ کارمندان، مدیران، معاونان و روسای دانشکده‌ها می‌باشد.

دکتر دانشجو خاطرنشان کرد: در همه دوره‌های مدیریتی ایرادات، نکات منفی و مثبتی وجود داشته، کاری که ما باید انجام دهیم این است که نکات مثبتی را که وجود داشته است که به درستی احصاء کنیم و بهبود ببخشیم و سعی کنیم تمام نکات را نهادینه‌تر و به جلو پیش ببریم و اگر نکات منفی وجود داشت، آن را بهبود بخشیده و مرتفع نماییم.

سرپرست جدید دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: این انتظار می‌رود در دوره موجود، این دوستی‌ها و روال منطقی و علمی برقرار بوده و باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه تربیت مدرس با ۴۲ سال سابقه، دانشگاهی جوان است و جزو ۱۳ دانشگاه برتر کشور است که این نتیجه تلاش اعضای دانشگاه است.

دکتر دانشجو با اشاره به طرح تحول راهبردی دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد: طرح تحول راهبردی، بسیار طرح مدون و خوبی است و باعث تحول خوبی در دانشگاه شده و با نگاه ویژه‌ای این طرح را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1400081310041
  • خبرنگار : 71603