اصلاح چارت سازمانی امور مالی شهرداری تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از اصلاح چارت سازمانی امور مالی شهرداری و ارتقای جایگاه سازمانی پرسنل این حوزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل فلاح  در قرار خدمت منطقه ۱۶ تهران، با اشاره به سرعت بخشیدن به فرآیند ممیزی املاک، تصریح کرد: از آنجایی که دقت و کیفیت کار در کنار سرعت انجام آن برایمان حائز اهمیت است، یا بایستی مکانیزم نظارت دقیق تری  را طراحی و اجرا کرده و  منطقه ۱۶ میتواند به عنوان پایلوت، اجرای کار ممیزی را به همکاران منطقه سپرده و پس از کسب نتیجه مثبت این اقدام، به سایر مناطق نیز تسری یابد.

وی همچنین به موضوع اصلاح چارت سازمانی و سرانه اضافه کاری که از جمله مهمترین دغدغه های همکاران حوزه مالی بود، اشاره داشته و افزود: جنس کار امور مالی و رویدادهای مالی به گونه ایست که حضور فعال و پیگیری های مستمر را می طلبد لذا اصلاح چارت سازمانی امور مالی در شهرداری و ارتقای جایگاه سازمانی همکاران این حوزه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

براساس گزارش «شهر»، فلاح در ادامه از نظام رصد اموال سخن گفت و افزود: در خصوص برچسب اموال که قابل رصد و ردیابی نیز باشد، آر اف آیدی را پیشنهاد میکنم و اقدامات لازم را هم در این خصوص انجام خواهیم داد.

 انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400082116046
  • خبرنگار :