سرمربی فجرسپاسی گفت؛

متولیان ورزش چشم‌شان را روی اشتباهات داوری علیه فجر بسته‌اند

سرمربی فجرسپاسی گفت: برخی چشم‌شان را روی اشتباهات داوری علیه تیم ما بسته‌اند و متولیان ورزش در این رابطه کاری انجام نمی‌دهند.

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: تمام ۱۶ تیم لیگ برتر قوی هستند و خصوصیاتی دارند. ما هم مثل همیشه حریف را آنالیز و عزممان را جزم کردیم تا سه امتیاز را بگیریم و مس را شکست دهیم. درست است که هنوز ابتدای لیگ است و بازی مرگ و  زندگی نیست اما ما به این سه امتیاز احتیاج داریم و امیدواریم با تلاش به این مهم دست پیدا کنیم.

او در ادامه گفت: خداراشکر می‌کنیم که فرمانده سپاه پای کار است و به این تیم علاقه‌مند است. مسئولان باشگاه هم در تلاش هستند که مشکلات ما را برطرف کنند. اعضای تیم کار خودشان را انجام می‌دهند و من دیگر درباره کمک کردن مسئولان صحبت نمی‌کنم چون حرف‌های زیادی در این رابطه زده‌ایم. فقط از همه و از هر کسی که دلش برای فوتبال شیراز می‌سوزد و کمک می‌کند، ممنونم. این تیم به اسم شهید سپاسی است و خدا پشتش است. ما همیشه مظلوم هستیم و با شرایطی که وجود دارد مظلومیت ما بیشتر هم می‌شود.

کلانتری اضافه کرد: در بازی‌های گذشته ۵، ۶ امتیاز از تیم فجر گرفته شده است. سوالم این است که راجع به کدام یک از این اشتباهات بین مسئولان بحث و صحبت شده است. این تیم حق استان فارس و مردم این شهر است، چرا حقش خورده می‌شود؟ در بازی‌های دیگر یک اتفاق رخ می‌دهد و خیلی‌ها اعتراض می‌کنند که حق آن تیم خورده شده است اما به گواه همه کارشناسان از تیم ما ۵، ۶ امتیاز گرفته شده و کسی پاسخگو نیست. اتفاقات زیادی افتاد و برخی‌ها چشم‌شان را روی اشتباهات داوری علیه تیم ما بسته‌اند و متولیان ورزش در این رابطه کاری انجام نمی‌دهند.

او ادامه داد: ما هوادران واقعی‌مان را دوست داریم و به خاطر آن‌ها داریم ادامه می‌دهیم. در زمینی بازی می‌کنیم که نمی‌توانیم تاکتیک‌مان را در زمین پیاده کنیم. در بازی اراک بازیکنان ما حدود ۵۵۰ پاس به هم داده بودند و دیدید چقدر خوب بازی کردیم. همه باید به تیم کمک کنند. هر کسی هم که بخواهند سنگی جلوی این تیم بگذارد به خدا و شهید سپاسی واگذارش می‌کنیم. ما دیگر از هیچ‌کسی نمی‌خواهیم به ما کمک کند. فقط به خدا توکل می‌کنیم و سعی می‌کنیم در لیگ ماندگار شویم و در نهایت رتبه مناسبی کسب کنیم.

دیدار دو تیم فجرسپاسی و نساجی فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه حافظیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام  

  • سه‌شنبه/ ۲۳ آذر ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400092318361
  • خبرنگار : 50441