نشست خبری تارتار قبل از بازی با پرسپولیس

ذوب‌آهن به دنبال امتیاز گرفتن از سومین مدعی قهرمانی

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید هدف تیمش این است که همانند دیدار با سپاهان و استقلال، دست پر از زمین بیرون بیاید.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: بازی با پرسپولیس که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر است، نمی‌تواند آسان باشد و با توجه به این که از نظر امتیازی کمی از رقبایش عقب افتاده، انگیزه دو چندانی برابر ما دارد. می دانیم که این تیم کادر فنی با کیفیت و بازیکنان تاثیرگذاری دارد.

وی ادامه داد: کار ما سخت است اما عملکرد فنی امسال ما خوب بوده و با وجود نتایج نسبتا بد ما در بازی‌های اخیر، برابر سپاهان و استقلال، دو مدعی دیگر قهرمانی بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم و از نظر فنی از تیم راضی هستیم. بازی خاصی برابر پرسپولیس داریم و می خواهیم از این تیم هم امتیاز بگیریم. دوست نداریم با تیم‌های پایین‌ جدول رقابت داشته باشیم و دوست داریم با بالاجدولی‌ها رقابت کنیم و همین انگیزه کافی برای بازیکنانم است. امیدوار هستیم با یک بازی هوشمندانه به نتیجه دلخواهمان دست پیدا کنیم.

تارتار درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: خدا را شکر محروم و مصدومی برای این دیدار نداریم و با تمام قوا برابر پرسپولیس به میدان می رویم.

او در پایان گفت: دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم اما امسال ضربه زیادی از داوری دیدیم و کاسه صبرمان لبریز شده است. دیگر تحمل‌شان را نداریم. امیدوارم سیدعلی بهترین عملکردش را داشته باشد و بهترین فرد میدان، سیدعلی و کمک‌هایش باشند و ما بتوانیم عملکردی زیبا را به نمایش بگذاریم تا هواداران لذت ببرند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400100201023
  • خبرنگار : 71575