استاندار سیستان و بلوچستان:

پارک علم و فناوری روش‌های نوین فروش را در میان کشاورزان ترویج دهد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برند سازی محصولات کشاورزی کاری اقتصادی است و پارک علم و فناوری باید روش‌های نوین فروش را در میان کشاورزان استان ترویج دهد.

به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان ایرانشهر افزود: با اشاره به اهمیت برندسازی محصولات کشاورزی تولیدی استان گفت: پارک علم و فناوری در جهت گفتمان برندسازی، بازاریابی صادراتی و هدفمند محصولات کشاورزی تلاش کند.

وی بیان کرد: کشاورز، دهقان و زارع ما کار بازاریابی بلد نیست  این افراد در طول سال زحمت را می‌کشند و سود اصلی را دلالان می برند.

وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان باید به بحث بازاریابی محصولات کشاورزی کمک کند افزود:  ایجاد واحدهای بسته‌بندی محصولات کشاورزی ضروری است و در دنیا محصولات به صورت فله عرضه نمی‌شود.

امان اله طوقی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در جریان این بازدید گفت: در مجموع بیش‌از ۳۰۰ هکتار فضای گلخانه در این استان بیشترین کشت خیار و سپس گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای، بادمجان و توت فرنگی بوده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400121814420
  • خبرنگار :

برچسب‌ها