رئیس دانشگاه خبر داد:

جذب هیات علمی در دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) از نخبگان بروجرد

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) از جذب هیات علمی برای این دانشگاه از بین نخبگان شهرستان خبر داد.

احسان یاوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دانشگاه حضرت آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) در راستای افزایش کیفیت و اصلاح هرم هیأت علمی خود در نظر دارد از دارندگان مدرک دکتری هیأت علمی جذب کند.

وی تصریح کرد: این رشته‌ها شامل؛ معماری (هنر و معماری)، مهندسی برق- الکترونیک (فنی و مهندسی)، جامعه‌شناسی (علوم اجتماعی)، الکترونیک کاربردی (فنی و مهندسی)، مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار (فنی و مهندسی)، مهندسی عمران (فنی و مهندسی)، حقوق خصوصی (علوم انسانی)، زبان و ادبیات فارسی (علوم انسانی) است.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) خاطرنشان کرد: از نخبگان و متقاضیان بروجردی که دارای مدرک دکتری تخصصی هستند دعوت به عمل می‌آید تا در صورت دارا بودن شرایط، از طریق سایت www.mjazb.ir در این فراخوان شرکت کنند.

یاوری اضافه کرد: دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) قریب به ۱۶ سال بوده که تأسیس‌شده است و در سال‌های متمادی به دنبال جذب نخبگان بروجردی و هم‌استانی و از سایر استان‌ها بوده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه فرایند جذب در بهترین حالت ممکن انجام شده و امروز دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) دارای قریب به ۱۰۰ نفر هیات علمی است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳۰ تیر ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401043020875
  • خبرنگار : 50175