واکنش شورای شهر تهران به ناپدیدشدن سردیس سرلشکر شهید فلاحی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به ناپدید شدن سردیس سرلشکر شهید فلاحی واکنش نشان داد و گفت: هماهنگی‌ با سازمان زیباسازی شهرداری تهران و یا زیباسازی منطقه یک انجام نشده و این موضوع به عنوان یک سرقت در حال پیگیری است.

به گزارش ایسنا، نادعلی در جمع خبرنگاران در خصوص ناپدید شدن سردیس سرلشکر شهید ولی‌الله فلاحی تیمسار فلاحی، گفت: آنچه که مطلع هستیم این موضوع به عنوان یک سرقت قلمداد می‌شود و هر مجموعه‌ای اگر قصد تعمیر و یا دخالتی در خصوص سردیس‌ها داشته باشد باید هماهنگی‌های لازم را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد و در حال حاضر نیز مطلبی که در خصوص برخی مجموعه‌ها جهت برداشتن این سردیس عنوان می‌شود گمانه زنی است و چیزی اثبات نشده است.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: در شوراهای گذشته نیز مواردی از سرقت و ناپدید شدن سردیس‌ها و مجسمه‌ها در تهران شاهد بوده‌ایم؛ اما با توجه به اغتشاشات اخیر نیز یکی از عوارض آن همین ایجاد ناامنی و مواردی همچون این موضوع است که راحت‌تر انجام می‌شود. در حال حاضر چیزی رسما به سازمان زیباسازی و یا مجموعه مدیریت شهری در خصوص اینکه سازمانی یا نهادی این سردیس را برداشته اعلام نشده و اگر چنین موضوعی نیز وجود داشته باشد حق مدیریت شهری برای گلایه‌مندی وجود دارد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401071909804
  • خبرنگار : 71505