دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران تاکید کرد

لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت ایثارگران در دستگاه ها

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران، خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی شد و تصریح کرد: دولت اعتبارات خوبی را برای بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت رفع مشکلات حوزه ایثارگری تخصیص داده است.

رضا رحیمی نسب در جلسه شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه برکت یاد و خاطره شهدا در جامعه جاری و ساری است، اظهار کرد: خدمت به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران توفیق الهی است.

وی با بیان اینکه همه مسئولانی استانی و کشوری نسبت به خانواده های شاهد و ایثارگر مسئولیت دارند، افزود: دستگاه های اجرایی اهتمام لازم را در اجرای قوانین و بخش نامه های مربوط به ایثارگران را داشته باشند.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران با تاکید بر لزوم حضور مشاوران امور ایثارگران در دستگاه ها، عنوان کرد: مشاوران امور ایثارگران می توانند در راستای رفع مشکلات کارگشا باشند و از تشریفات فاصله بگیرند.

رحیمی نسب، آحاد جامعه را نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئول دانست و بیان کرد: باید شان و منزلت ایثارگران در جامعه نهادینه و حفظ شود، زیرا ایثارگران از مهمترین سرمایه خود یعنی جانشان گذشتند تا این کشور و نظام و ملت عزت و اقتدار داشته باشند.

وی با بیان اینکه تکریم فرزندان شاهد و ایثارگر باید در دستور کار دستگاه ها باشد، گفت: امروز خانواده های شهدا و جانبازان و آزادگان و ایثارگران نماد فرهنگ ایثار و شهادت هستند و از انقلاب اسلامی و آرمان های نظام و دستاوردهای کشور دفاع می کنند.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران، رویکرد دولت سیزدهم را عملیاتی کردن قوانین مربوط به ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت یک سال از دولت سیزدهم شاهد صدور شش ابلاغیه ملی و استانی در حوزه ایثارگران بودیم.

رحیمی نسب، همچنین خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی شد و تصریح کرد: دولت اعتبارات خوبی را برای بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت رفع مشکلات حوزه ایثارگری تخصیص داده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401072614635
  • خبرنگار : 50040