محمودی:

مردم تا کی باید تاوان ناکارآمدی مدیران در حوزه بهداشت را بپردازند

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی از وضعیت تامین و توزیع دارو انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، سمیه محمودی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: یاد و خاطره شهدای امنیت را گرامی می‌داریم و از مردم بصیر برای اینکه مرز اعتراضات خود را از اغتشاشات و خشونت‌ها جدا کرده‌اند تشکر می‌کنیم. از مسئولان نیز انتظار می‌رود به وعده‌های خود در حوزه اقتصاد و اشتغال عمل کنند.

نماینده شهرضا در ادامه در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد اظهار کرد: بالغ بر هفت سال است که پیگیر ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرضا بودیم که یک سال گذشته به نتیجه رسید اما هنوز در دولت منطقه ویژه اقتصادی ابلاغ نشده است و بنده شرمنده مردم و نیروی کار فعال در منطقه هستم. انجام این موضوع فرصت اشتغال مناسبی را ایجاد کرده و انتظار می‌رود هر چه سریعتر این موضوع تحقق یابد.

وی در تذکری خطاب به وزیر بهداشت بیان کرد: علی رغم پیگیری‌های متعدد و قول مساعد وزیر بهداشت همچنان بیمارستان‌های شهرضا دچار کمبود پزشک متخصص و فوق‌ تخصص می‌باشد. اکنون زمان تحقق وعده‌هاست. وضعیت تامین و توزیع دارو نامناسب است. مردم تا کی باید تاوان ناکارآمدی مدیران در حوزه بهداشت را پرداخت کنند.

محمودی تاکید کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر عشایر در وضعیت نامساعدی قرار گرفتند و انتظار می‌رود دولت نگاه ویژه‌ای به عشایر در تامین نهاده‌ها و کالاهای اساسی داشته باشد. توزیع آرد در روستاها دچار مشکل است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401081107495
  • خبرنگار : 71560