با حکم رییس جهاد دانشگاهی؛

سرپرست جدید ایسنا منصوب شد

با حکم رییس جهاد دانشگاهی، محمدمهدی خیرجو به عنوان سرپرست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و عضو هیات مدیره این خبرگزاری منصوب شد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن مسلمی نائینی، رییس جهاد دانشگاهی با صدور حکمی، محمدمهدی خیرجو را به عنوان سرپرست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و عضو هیات مدیره این خبرگزاری منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به عنوان یک رسانه‌ی حرفه‌ای و پیشرو، یکی از سرمایه‌های ارزشمند کشور و جهاد دانشگاهی است. با توجه به لزوم نوآوری، ارتقاء و توسعه در این رسانه و عطف به تجربیات و توانمندی‌های جنابعالی، شما را به عنوان «سرپرست خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا و عضو هیات مدیره» منصوب می‌کنم.

لازم است برای نیل به اهداف عالی این رسانه ماموریت‌های زیر مورد توجه ویژه قرار گیرد:

برنامه‌ریزی و تلاش برای ارتقاء کیفیت و کمیت تولید خبر و محتوا با توجه به سه اصل خوب، مفید و امید بخش بودن

 بهینه‌سازی و ارتقاء ساختار و مدیریت برای نظارت بر سلامت و صحت اخبار و محتوا در حین توجه به سرعت انتشار و استقلال رسانه

توجه ویژه و برنامه‌ریزی برای ایجاد و توسعه نوآوری رسانه ای و استفاده از فناوری‌های جدید نرم و فرهنگی برای رویش و زایش مجموعه‌های جدید در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

همراهی و هم‌افزایی رسانه‌ای برای رشد و بالندگی رکن مولود انقلاب «جهاد دانشگاهی» و جریان‌سازی دستاوردهای علمی ـ فرهنگی، فناوری و نوآوری

تشکیل هدفمند و منظم جلسات هیات مدیره و تدوین سند برنامه راهبردی و ارزیابی شاخص‌های رشد و توسعه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)».

از سوابق کاری خیرجو می‌توان به رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی قدس (روزنامه قدس)، مدیر موسسه رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی، مدیرکل فضای مجازی خبرگزاری فارس و عضو شورای سردبیری هفته نامه عدالت و سیاست اشاره کرد.

گفتنی است، در نامه‌ای جداگانه از تلاش‌های مهدی عرفاتی در مدت فعالیتش به عنوان سرپرست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402012915574
  • خبرنگار :