حضور ۱۸ شرکت خارجی در خانه نوآوری نمایشگاه الکامپ

همزمان با برپایی نمایشگاه الکامپ، ۱۸ شرکت خارجی در بخش خانه نوآوری نمایشگاه بین المللی، اقدام به برپایی غرفه کردند و از این طریق، بازدید از دستاوردهای فناورانه محققان کشور در حوزه ICT فراهم شد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه الکامپ یکی از بزرگترین رویدادهای کشور در حوزه‌های طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال است که همه ساله با حضور شرکت های فعال در این حوزه برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت های بازار به جایگاه سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

دستیابی به اقتصاد دانش بنیان و عمق بخشی به اقتصاد زیست بوم فناوری کشور جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه های مختلف الکترونیک، کامپیوتر(سخت افزار و نرم افزار) و حضور مقتدرانه بازیگران بخشهای مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست.

بر این اساس شرکت‌های دانش بنیان نیز سهمی از رویداد بیست و ششم الکامپ داشتند به گونه ای که ۵۰۰ شرکت فناور و دانش بنیان مستقل و همچنین شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری در آن حضور دارند.

در کنار این شرکت ها، با حمایت معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ۵۳ مهمان از ۸ کشور در قالب برپایی غرفه و همچنین بازدید از نمایشگاه در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ حاضر شدند و در خانه نوآوری iHIT نمایشگاه بین المللی تهران مستقر شدند.

شرکت های حاضر در این نمایشگاه از کشورهای روسیه، چین، بوسنی و هرزگوین، ارمنستان، ترکیه، ازبکستان و سوریه هستند. ۱۸ شرکت خارجی خانه نوآوری  iHIT مستقر شدند و اقدام به پرپایی غرفه کردند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1402040704504
  • خبرنگار : 30057