سرپرست معاونت ورزش همگانی مازندران:

ضرورت مشارکت رؤسای ادارات ورزش در اجرای برنامه های ابلاغی

سرپرست معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مشارکت و اهتمام بیشتر رؤسای ادارات ورزش و جوانان در اجرای برنامه های ابلاغی ضروری است.

اسماعیل پهلوان امروز ۲ مرداد در جلسه مشترک ادارات ورزش و جوانان شهرستان های ساحلی مازندران در سرخ رود با اشاره به ماموریت های چندگانه حوزه معاونت همگانی، اظهار کرد: مقوله پر کردن اوقات فراغت به عنوان یکی از ماموریت های مهم این بخش است.

وی تصریح کرد: مشارکت و اهتمام بیشتر رؤسای ادارات ورزش و جوانان در اجرای برنامه های ابلاغی لازم و ضروری است.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت اداره کل ورزش و جوانان مازندران به موضوع برنامه ریزی جدی‌تر جهت پاسداشت هفته دولت پرداخت و ادامه داد: نتظار داریم از هم اکنون شهرستان‌ها نسبت به برنامه ریزی ویژه در تمامی شاخص های عملکردی و تنظیم آمار مقایسه ای اقدام نمایند.

سرپرست معاونت ورزش همگانی مازندران با اشاره به طرح اولویت‌دار وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با افزایش سطح سلامت افراد جامعه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، خواستار پیگیری جدی‌تر در این ارتباط شد.

قابل ذکر است؛ در این جلسه در خصوص برنامه ریزی ادارات ورزش و جوانان به ویژه شهرهای ساحلی برای برگزاری جشنواره ورزش های ساحلی، طرح های ساماندهی دریا، ورزش با مردم (گذرگاه ورزش)، اوقات فراغت و تفریحات سالم، مینی فوتبال محلات و برنامه های هفته گرامیداشت دولت بحث شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402050201438
  • خبرنگار : 50617