تاکید الهیان بر لزوم کادرسازی از مدیران جوان انقلابی در آینده

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم کادرسازی از مدیران جوان انقلابی در آینده و پیاده‌سازی حکمرانی مردم پایه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، زهره الهیان نماینده مردم تهران و رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در شصت و چهارمین جلسه شورای ملی توسعه و حمایت از تشکل‌ها اظهار کرد: موضوع ساماندهی افراد دغدغه مند و نخبگان انقلابی آن‌قدر قوی نبوده و نتوانستند به خوبی این ظرفیت‌ها را مدیریت و سازماندهی کنند و متاسفانه می‌بینیم که یک نوع ناامیدی بین نخبگان صاحب ایده اتفاق افتاده است.

وی تاکید کرد: در ایام نمایندگی مجلس ما نمایندگان به دلیل فضای کاری خود با افراد مختلف در ارتباط هستیم و نظرات و ایده‌های مختلفی به ما می‌رسد اما به نوعی سازوکاری وجود ندارد که این ایده‌ها را جمع آوری و از همه آن‌ها استفاده کنیم؛ بر همین اساس شورای ملی توسعه و نظارت و سازمان‌های مردم نهاد باید محل تبلور این نخبگان باشند.

این نماینده مجلس همچنین گفت: شورای ملی باید ایده‌ها را جمع آوری کند و معرفی این افراد فرهیخته را در دستور کار خود قرار دهد تا کادرسازی از مدیران جوان انقلابی در آینده به وجود بیاید و به نوعی بتوانیم حکمرانی مردم پایه را پیاده کنیم چراکه حضرت امام(ره) فرمودند که مردم ولی نعمت مسئولین هستند و رهبر انقلاب هم گفتند که مسئولین ظرفیت تخصصی مردم را در امور کشور به کار ببرند.

بر اساس این گزارش در این مراسم که با حضور منتخبین جدید و اعضای دور گذشته و همچنین نمایندگان وزارت‌خانه‌های کشور، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و وزارت دادگستری، معاون‌های حقوقی و زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، سازمان‌های حفاظت محیط زیست و سازمان بهزیستی، برگزار شد، محمد عباسی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در سخنانی کوتاه تاکید کرد: در دنیای امروز مشکل و آسیب‌های اجتماعی جز با مشارکت مردم قابل حل نیست.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402091812942
  • خبرنگار : 71489

برچسب‌ها