دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه:

مادامی که با شهدا باشیم، کسی حریف ما نمی شود

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، شهدا را مبلّغ دین و مروج ارزش های اخلاقی و انسانی دانست و گفت: شهدا محور زندگی ما هستند و مادامی که با شهدا باشیم، کسی حریف ما نمی شود.

سردار سید ضیاءالدین حزنی امروز، ۲۶ آذرماه در یادواره شهدای حاجی سرا و سیاه کرد گوابر شهرستان لنگرود، با بیان اینکه در اسلام مقامی بالاتر از مقام حضرت زهرا(س) نداریم، اظهار کرد: حضرت زهرا دختر پیامبر(ص)، همسر امیرالمومنین علی(ع) و مادر ائمه معصومین(ع) و همه سادات است.

وی حضرت زهرا(س) را مادر همه شهدا دانست و افزود: یکی از بزرگترین افتخارات ما ایرانیان، پیروی از مکتب اهل بیت(ع) و درک شهداست.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران، با بیان اینکه دشمنان راز شکست ناپذیری ما را نمی دانند، تصریح کرد: ملت ایران تربیت یافته مکتب حضرت فاطمه زهرا(س) هستند.

حزنی با اشاره به شکست ناپذیری ملت ایران در مقابل آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و...، عنوان کرد: از روزی که شعار نه شرقی و نه غربی را سر دادیم، در مقابل استکبار ایستادیم و شهدا این راه را به ما نشان دادند.

وی با بیان اینکه شهدا بهترین افراد جامعه ما هستند، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس با بهترین انسان ها همراهی کردیم و شهید املاکی ها و خوش سیرت ها و قلی پورها در ایمان و اخلاق و ایثار و معنویت و شجاعت نظیر نداشتند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با اشاره به عظمت کار شهید حق بین و شهید حسین پور در جبهه سوریه، یادآور شد: شهدای ما استثنایی بودند و حضورشان اثرگذاری بالایی دارد.

وی عظمت شهدا را به اندازه اتصال آنان به خداوند دانست؛ نه امکانات و تجهیزاتشان و ادامه داد: شهدا افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند و مکتب حاج قاسم سلیمانی امروز جهانی شده است.

حزنی، با بیان اینکه شهدا در برابر بدترین و جنایتکارترین و جهانخوارترین انسان های دنیا قرار گرفتند، گفت: افرادی که روزی رو به روی پیامبر و ائمه(ع) ایستادند، امروز در مقابل جمهوری اسلامی صف آرایی کرده اند، اما مادامی که راه شهدا را ادامه دهیم، بر دشمنان پیروز می شویم.

وی شهدا را مبلغ دین و مروج ارزش های اخلاقی و انسانی دانست و تاکید کرد: شهدا پارسا و ولایتمدار بودند و لذا به محبوبیت در نزد مردم رسیدند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، با بیان اینکه دشمنان با استفاده از منابع مالی و انسانی خود به دنبال ضربه زدن به تشیع و منفی جلوه دادن نقاط مثبت دین و حمله به ولایت فقیه و بی ارزش کردن ارزش های ملی هستند، عنوان کرد: شهدا محور زندگی ما هستند و مادامی که با شهدا باشیم، کسی حریف ما نمی شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402092618515
  • خبرنگار : 50040