شهردار: چالوس در مدار توسعه قرار دارد

شهردار چالوس با اعلام اینکه این شهر گردشگری در مدار توسعه قرار گرفت، گفت: ششمین دوره شورای اسلامی شهر چالوس و شهرداری این شهرستان جهت توسعه، جلب رضایت شهروندان این شهر گردشگری و رفع مشکلات ترافیکی اقدام کرده است.

مسعود یعقوبی امروز ۳۰ دی در آیین تملک، تعریض و بازگشایی در ابتدای رینگ ۲ شهری چالوس محدوده بلوار امام رضا(ع) اظهار کرد: اقداماتی که در مدیریت شهری دوره ششم چالوس شکل گرفت تمرکز و رفع معضلات ترافیکی هسته مرکزی شهر بود.

وی با بیان اینکه امروز عملیات اجرایی تخریب و آزادسازی ملک دیوسالار در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: این ملک بعد از سال‌ها در مدیریت شهری دوره ششم شورای اسلامی شهر به تملک درآمد و عملیات بازگشایی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار چالوس با اشاره به تملکات صورت گرفته رینگ دو شهری "اتصال بلوار امام رضا(ع) به چالوس محله گفت: تملکات و آزادسازی‌ها رینگ دو شهری چالوس در این محدوده به طول ۶۰۰ متر و به عرض ۴۵ متر روبه پایان است.

یعقوبی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: با اقدامات انجام شده در حوزه تملکات و بازگشایی‌ها، تاثیر بسزایی در رفع گره‌های ترافیکی و روانسازی ترافیک شهری چالوس خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه با این اقدامات شهر چالوس به سمت توسعه بیشتر سوق پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: اقداماتی که در جهت رفع معضل ترافیکی است با سرعت و با قدرت بیشتر در راستای روانسازی ترافیک در جهت و رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار دارد.

شهردار چالوس در پایان با قدردانی از رییس و اعضای شورای اسلامی این شهر، مسئولان، مالکین  آقایان دیوسالار، علیزاده، رسولی، حیدرپور، ساطوری و همه کسانی که در این اقدام بزرگ همراه مدیریت شهری دوره ششم چالوس بودند، گفت:  امیدواریم پایان مدیریت شهری دوره ششم چالوس پایان خوش برای مدیریت شهری و مجموعه شهرداری چالوس و رضایت مندی برای شهروندان محترم باشد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402103021310
  • خبرنگار : 50201