معاون استاندار ایلام تاکید کرد:

آماده‌باش کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان ایلام تا پایان هشدار نارنجی

در پی هشدار سطح نارنجی بارندگی برای استان ایلام در روزهای چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه تا روز شنبه ۲۸ بهمن‌ماه، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان برگزار شد.

«محمدسبحان حسنی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این نشست با تاکید بر حضور میدانی تمام مدیران و اعضای ستاد مدیریت بحران برای بررسی میدانی و اقدامات فوری با توجه به هشدار اعلام شده، دستور آماده‌باش کامل به دستگاه‌های خدمات‌رسان و مرتبط تا پایان زمان هشدار را صادر کرد.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان باید حداکثر توان و تجهیزات لازم را برای مقابله با هرگونه حادثه‌ی احتمالی ناشی از بارندگی در اختیار ستاد مدیریت بحران بگذارند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: ما مدیران برای خدمت آمده‌ایم و این یک فرصت است و آن‌چه می‌ماند اقدامات ماندگار ما در جامعه است.

جانشین استاندار در ستاد مدیریت بحران استان گفت: دستگاه‌هایی نظیر شهرداری، آبفا، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، پیام‌نور و مدیریت بحران با تعامل و همکاری لازم نسبت به رفع آب‌گرفتگی بلوار دانشجو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای اقدام فوری انجام دهند.

رئیس جلسه‌ی ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در پایان این نشست تصریح کرد: تمام تلاش ما برای پیشگیری از خسارات احتمالی بارندگی‌های اخیر و به حداقل رساندن مشکلات شهروندان عزیز در این خصوص است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402112518237
  • خبرنگار : 50126