مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل عنوان کرد

تلاش مضاعف در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردمی

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در آغازین روزهای سال جدید تلاش مضاعف در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردمی در دستور کار جهاد کشاورزی استان اردبیل می باشد.

فرهاد ثنایی افزود: مدیریت امور اراضی استان آمادگی دارد با مد نظر قرار دادن جهش تولید و جذب حداکثر مشارکت مردمی در طرحهای کشاورزی و غیر کشاورزی نسبت به اعمال تخفیف حداکثری در مطالبات و عواید مربوطه به بهره بردارانی که در راستای جهش تولید  محصولات استراتژیک طبق نظر و تأیید دستگاه متولی مشارکت داشته باشند، اقدام نماید.

ثنایی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۵۰ شرکت تعاونی تولید روستایی و یک هزار و ۵۰۰ شخص حقیقی در ۲۵ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی در زمینه طرحهای کشت محصولات کشاورزی و باغداری مشغول به فعالیت می باشند.

وی اضافه کرد: همچنین نزدیک به هزار نفر در زمینه طرحهای صنعتی و صنایع تبدیلی کشاورزی در ۹ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی در زمینه تولید محصولات کشاورزی، دامپروری و صنعتی فعال می باشند.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل،این مقام مسئول جهاد کشاورزی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در صورتیکه تولیدات این عزیزان در راستای برنامه های دولت در سال جدید در زمینه جهش تولید و رعایت الگوی کشت باشد می‌توانند از حداکثر تخفیفات اشاره شده استفاده نمایند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403010502085
  • خبرنگار :