/طوفان رمضان/

وجدان هر انسان با فطرتی ایجاب می‌کند که در این مقطع از مردم غزه حمایت کند

استاد دانشگاه روز جهانی قدس را مولود انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس نامگذاری شده است که تمام مسلمانان اعم از شیعه و سنی در این روز مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس عباس‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، مسئله قدس را برای مسلمانان حیاتی دانست و گفت: قدس قبله اول مسلمانان است و هم چنین برای سایر ادیان مسیحیان و یهودیانی که صهیونیست نباشند مکان مقدسی است.

وی به شرعی و قانونی بودن حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد و افزود: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی، دولت و ملت ایران موظف هستند که از مظلومین سراسر دنیا حمایت کنند و در راستای فرمایش حضرت امیرالمومنین(ع) وظیفه شرعی است که ما در کنار مظلومان بر علیه ظالمان باشیم.

وی آحاد مردم را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و ادامه داد: وجدان هر انسان باشرف و با فطرتی ایجاب می‌کند که در این مقطع تاریخی از مظلومان فلسطین و مردم غزه پشتیبانی و حمایت کند و بی‌معناست که رژیم جعلی صهیونیستی ساکنان تاریخی و ریشه‌دار یک‌ کشور را از محل زندگی‌شان طرد کند.

عباس‌زاده به حملات وحشیانه رژیم کودکش صهیونیستی به نوار غزه اشاره کرد و گفت: برای اسراییل مردم مظلوم و بی‌دفاع، پیرمرد، پیر زن و کودکان فرقی ندارد و درصدد نسل‌کشی این مردم است.

استاد دانشگاه به پاسخگویی قاطع و انتقام سخت مسئولان و مقامات جمهوری اسلامی ایران از رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد و گفت: امیدواریم نظام اسلامی با پشتوانه ملت پاسخی سخت به جنایت های رژیم کودکش صهیونیستی دهد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403011607748
  • خبرنگار : 50627