مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران

دشمنان ما از فرهنگ شهادت می‌ترسند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران در نشست خبری کنگره ملی سرداران و ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران بر ضرورت پاسداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی اظهار کرد: شهدای ما مصداق بارز اجرا کردن سبک زندگی اسلامی و ایرانی بودند. دشمنان ما از فرهنگ شهادت می‌ترسند زیرا آن‌ها تحول معنوی را پیدا کردند و به دیگران انتقال دادند. راهیان نور مصداق بارز این تحول در جوانان امروزی است و همه آن معنویت است.

وی در ادامه افزود: انتظار ما از اصحاب رسانه و فضای مجازی این است که بدانند جامعه آشنا با فرهنگ شهید و شهادت گرفتار انحرافات و مشکلات نخواهد شد. اگر امروز در جامعه ما انحرافات پیدا می‌شود و در مسائل اقتصادی و معیشتی مشکلاتی داریم به دلیل آن است که نتوانستیم فرهنگ شهادت را در جامعه پیاده کنیم.

حجت الاسلام معبودی در خصوص کنگره سرداران و ۱۲۰۰۰ شهید شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: کنگره شهدا در یک روز برگزار می‌شود اما بازتاب آن باید توسط اصحاب رسانه تداوم پیدا کند و شجاعت، ولایتمداری و دین داری شهدا در جامعه تبیین شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: کربلا دو صحنه داشت، در یک صحنه امام حسین (ع) خون دادند و در صحنه دیگر حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) روشنگری کردند. شما خبرنگاران باید مانند حضرت زینب کبری (س) روشنگری کرده و با قلم خود نسل جدید را با فرهنگ جهاد و شهادت آشنا کنید و این فرهنگ را به سراسر دنیا انتقال دهید.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403011909893
  • خبرنگار : 50682