امام جمعه رشت:

امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است

امام جمعه رشت، با بیان اینکه جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران موجب شکست‌های پی در پی دشمنان در منطقه شده است، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است و قدرت‌های استکباری نیز از قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ایران خبر دارند.

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز، ۲۴ فروردین ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: جنایت‌های رژیم جعلی و غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در طول ۷۵ سال گذشته ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مسئله فلسطین و قدس را جزو اولویت‌های خود می‌داند، تصریح کرد: امروز جهانیان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیدار شده‌اند و خواهان دفاع از مردم مظلوم غزه هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر را موجب از دست رفتن حیثیت نظامی و امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: امروز اسرائیل در بدترین و ضعیف‌ترین شرایط خود قرار دارد، زیرا در طول ۶ ماه گذشته، علیرغم این همه کودک‌کشی نتوانسته به هیچ یک از اهداف خود برسد.

امام جمعه رشت جنایات و کشتار روزافزون رژیم صهیونیستی را نشانه افول این غده سرطانی دانست و بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد به شهادت رساندن فرزندان اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم اشغالگر بودیم؛ این در حالی است که برخی علیه اسماعیل هنیه و فرزندانش جوسازی می‌کردند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران موجب شکست‌های پی در پی دشمنان در منطقه شده است، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است و قدرت‌های استکباری نیز از قدرت منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای ایران خبر دارند.

آیت الله فلاحتی ایران اسلامی را الگوی ملت‌های آزادی خواه دانست و بیان کرد: در راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر شاهد حضور گسترده و معنادار مردم بودیم که نشان از استقامت ملت در راه آرمان‌های انقلاب است.

وی با اشاره به اندوه ملت ایران و مسلمانان جهان از مظلومیت غزه، یادآور شد: امیدواریم به زودی شاهد نبودی اسرائیل و آزادی قدس شریف باشیم.

امام جمعه رشت در ادامه به اجرای طرح عفاف و حجاب توسط فراجا اشاره و عنوان کرد: پدیده کشف حجاب و هنجارشکنی علیه مقدسات دینی زیبنده کشور و ملت ما با هزاران شهید نیست و باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیریم و همه مردم آمر و ناهی باشند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403012412511
  • خبرنگار : 50040

برچسب‌ها