برگزاری اجلاسیه شهدای کارگر استان تهران در شهرستان قدس

اجلاسیه شهدای کارگر استان تهران با حضور خانواده معظم شهدای کارگر شهرستان های استان تهران، جمعی از کارگران، مردم و مسئولین در شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سرگرد پاسدار هادی حفیظی _ فرمانده سپاه شهرستان قدس در این اجلاسیه اظهار کرد: شهرستان قدس به عنوان یکی از شهرستان های محوری در غرب استان تهران، در یک سال اخیر اقدامات ویژه ای در حوزه شهدا و احیاء سیره زندگی آن ها انجام داده است. یادواره های متعددی در این شهرستان برگزار شده که هر کدام در سطح و تراز یادواره های ملی هستند. باید به این اشاره کرد که همراهی و همدلی مسئولین برای حضور در عرصه ها و فعالیت های شهدایی باعث رقم خوردن این اقدامات شده است. 

وی در ادامه افزود: امروز در این مراسم، تحت عنوان اجلاسیه شهدای کارگر استان تهران، میزبان خانواده های معظم شهدای کارگر سراسر شهرستانهای استان تهران و شهرستان قدس هستیم.

سرگرد حفیظی تصریح کرد: وقتی اقشار مختلفی که در عرصه جهاد و دفاع از ارزش های اسلامی در طول تاریخ انقلاب حرکت کرده اند را مشاهده می کنیم، الگوی زیبا و بی بدیلی را به نمایش گذاشته اند. تنوع حضور اقشار مختلف در عرصه های جهاد در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گویای این است که ملت ایران در عرصه های مختلف و مقاطع حساس انقلاب، پای کار نظام بودند، شرایط را به خوبی تشخیص دادند و به درستی در میدان عمل کردند. 

هادی حفیظی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا گفت: امروز نسل جوان ما علی رغم همه تبلیغات منفی دشمن، پای کار نظام بوده و در مسیر شهدا حرکت می کنند. آن چیزی که باید به عنوان پیام از این کنگره خابره شود، احیای تفکر و سبک و سیره زندگی شهدا است. 

فرمانده سپاه شهرستان قدس در پایان خاطر نشان کرد: به لطف خدا امروز در مدارس، دانشگاه ها و بقیه محافل عمومی، شور و نشاط جوانان در این عرصه ها گویای این مطلب است و اثبات کننده این است که امروز هم جوانان و نوجوانان ما مانند همان روز های اول انقلاب ثابت قدم در راه اسلام و شهدا هستند.

لازم به ذکر است که در این اجلاسیه حجت الاسلام والمسلمین محمدی، حجت الاسلام والمسلمین برادران، سردار محمد احمدیان راوی دوران دفاع مقدس و مداح اهل بیت محسن طاهری به سخنرانی، روایتگری و مداحی پرداختند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403022517875
  • خبرنگار : 50682